Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
blondie123 profilbild

blondie123

Kvinna ·

07 mar, 2016

Vi som ska opereras i april 2016! Ska vi följas åt?

Bröstförstoring

Äntligen är det snart min tur. Som jag har varit avundsjuk på alla andra som haft trådar liknande den här där folk berättar om sina operations datum, implantat och följer med varandra på den stora resan medans jag bara har suttit bakom min skärm på datan och drömt mig bort tills mitt datum äntligen är.

Jag vet inte om det redan finns en tråd för april men oavsett vad så startar jag en ny! 

När ska ni opereras, vart ska ni opereras , hur mår ni?, hur nervösa är ni? Berätta allting så kan vi följa varandras resor, ge våra bästa tips och dela med oss av våra erfarenheter, vår glädje eller missnöjdhet. 

Jag ska operera mig den 12 april på Bellakliniken, först kom vi fram till 500 cc ultrahighprofile men efter en

andra konsultation ändrade jag faktiskt mitt storleksval till 400 cc highprofile men hoppas ändå kunna få till en riktigt snygg klyfta och fina bröst. 

NERVÖS ! 

Jag ser fram emot att få följa era resor :) 

267

Sortera efter

Impa84

Kvinna ·

01 maj, 2016

5 dagar har gått sedan min operation. Jag var tvungen att sluta med morfinet redan dag 2 då mitt ansikte svullna och blev rött. Sen åkte jag på massa allergi utslag, prickar överallt, de är fortfarande kvar. Snacka otur. Men jag har klarat mig bra på bara Alvedon och sen igår morse har jag varit helt utan smärtstillande. Helt otroligt, trodde jag skulle ha mycket mer ont. Däremot har jag nån slags bubbla i vänster bröst och hoppas verkligen det försvinner med tiden. Brösten är väldigt spända och hårda än. Vet ni hur länge det tar innan brösten mjuknar? :) mina känns som att de sitter under hakan än!
Gilla

Lotie

Kvinna ·

05 maj, 2016

Ingen dom kan tipsa om en topp med lite tunnare axelband och lite mer urringning som fortfarande ger stöd? Bh jag fick syns ju i alla kläder för tyget är så högt över brösten. Gärna tips på en bra bikinimodell man kan ha i sommar och vars aktiv i.
Gilla

car0lin4

Kvinna ·

05 maj, 2016

Jag opererades också i april (18:e). Nu efter lite över två veckor har det verkligen hänt massor, dom är sååååå mycket mjukare nu och börjar redan kännas som mina egna :) direkt efter kändes det som att bära runt på två stenar haha. Är ivrig på att få börja träna nu bara... Tänkte att man kanske kunde börja med ben-träning lite lätt?
Gilla

Catalina

Kvinna ·

05 maj, 2016

car0lin4 skrev:
Jag opererades också i april (18:e). Nu efter lite över två veckor har det verkligen hänt massor, dom är sååååå mycket mjukare nu och börjar redan kännas som mina egna :) direkt efter kändes det som att bära runt på två stenar haha. Är ivrig på att få börja träna nu bara... Tänkte att man kanske kunde börja med ben-träning lite lätt?
Positivt att få höra sånt, mina är bara en vecka gamla:)
Gilla

x_fel

Kvinna ·

17 maj, 2016

Tre veckor idag, nog har de droppat lite o börjat mjukna, men det är nog en hel del kvar. Känns som om de ändras lite hela tiden, spännande!
Gilla

x_fel

Kvinna ·

17 maj, 2016

Finns en jättebra på hm, 179kr, jag tog med den till kliniken o frågade vad de tyckte, de sa att den fungerade absolut! Ska se om jag kan lägga upp bild!
Gilla

Drömmen16

Kvinna ·

04 jul, 2024

Hej. Någon som också fick ta ut sina implantat i denna gruppen?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem