Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

29 dec, 2011

Vi som ska opereras i januari 2012

Bröstförstoring

Hallå tjejer!

Snart är det nytt år och även dags för oss som ska opereras i januari.

Vilka är ni som ska Opas i januari och vilka klinker ska ni till?

Någon mer än jag som ska OPas på proforma?

Den 24 januari har jag min operation  inbokad, någon mer än jag som ska till Proforma de datumet?

Kram på er tjejer och gott nytt år!!

75

Sortera efter

citadellboobisar

Kvinna ·

02 jan, 2012

För min del så finns inte mentor i ultra hög projektion i coh 2 med rätt storlek...finns bara upptill 590 cc...och det är för litet..i alla fall för mig, jag vill ha större än så, därför blir det allergan :D

Gilla

Nooova

Kvinna ·

02 jan, 2012

Jaha, okej. Då är jag med. Hur skiljer sig allergan i den storleken mot mentor i projektion o diameter?

Gilla

gagge

Kvinna ·

02 jan, 2012

Citadellboobisar- Hur mkt ökning i % sa Jörg till dig att det skulle bli visuellt?? Vet att du skrivit det i ngn annan tråd, men jag hittar den inte.

Pratade med en vän igår som höll på att smälla av när jag sa att jag skulle lägga in 800.... hon bara... va fan du kommer ju nästan dubbla storleken.... men man räknar inte riktigt så sa jag.

Idag har jag en sån där "good boob day" ;-) så nu sitter man här o nojjar... om det kommer att bli sjukkkt stort :-/

Haha.. ja man har sina dagar.

Nooova- det finns tabeller här på pof du kan gå in och kolla och jämföra.

För min egen del väljer jag Allergan för att dom är maxfyllda och behåller den runda formen när man håller dom i ett upprätt läge.

Dom andra får mer eller mindre ( beroende på fasthet) en lite mer droppformad form.

Gilla

Nooova

Kvinna ·

02 jan, 2012

Jo man velar ju hit o dit, förhoppningvis blir man nöjd. Menar du att mentor allmänt ger en mer droppformad form?

Gilla

gagge

Kvinna ·

02 jan, 2012

Mentor vet jag inte, men perthese som jag har nu gör det definitivt.
Gilla

Tankenöten

Kvinna ·

02 jan, 2012

Ska op i januari, 17 januari på platikkirurgigruppen i sthlm.

Byte av implantat och liten bukplastik... längtar!! Det ska bli så kul och få det man drömt och sett fram emot så länge =)

Gilla

Eleonor

Kvinna ·

09 jan, 2012

18 jan hos PROFORMA! Örjan!!!

Nästa onsdag!!

Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

10 jan, 2012

Gagge-> Jörg sa att det skulle bli ca en 14 % ökning visuellt...då har jag nu ju 650 cc.....så 150 cc gör 14 %.....vet inte om detta gäller alla......men men...hoppas att 14 % gör en hel del.....

Har sett andra 800 cc, och de verkar inte vara några gigantiska bomber direkt...tycker det ser naturligt stort ut, inte som här kommer boobisarna och en meter efter kommer citadelboobisar! ;D

Gilla

Anonym användare

10 jan, 2012

Genomförde min op nu 3 jan på tereskliniken i malmö. Sjukt nöjd än så länge. Valde anatomiska, 420 cc i varje.
Gilla

gagge

Kvinna ·

10 jan, 2012

citadellboobisar skrev:

Gagge-> Jörg sa att det skulle bli ca en 14 % ökning visuellt...då har jag nu ju 650 cc.....så 150 cc gör 14 %.....vet inte om detta gäller alla......men men...hoppas att 14 % gör en hel del.....

Har sett andra 800 cc, och de verkar inte vara några gigantiska bomber direkt...tycker det ser naturligt stort ut, inte som här kommer boobisarna och en meter efter kommer citadelboobisar! ;D

Ahhhhh okej, ja jag har sagt typ 20% ökning, folk håller ju på att smälla av när man säger att man ska upp till 800.

Så an känner att man måste förklara sig hur mkt större det blir... och det är ju inte över mycket större.

Så 20% kan nog stämma då jag har 550 nu. :-P

Shiiiiiit... de e 2 veckor kvar idag :-D

Gilla

josten

Kvinna ·

10 jan, 2012

Gjorde min op igår. Lyft och implantat. Ont är bara förnamnet, men vilka lycka att man slipper sina gamla bröst! :)

Gilla

Tankenöten

Kvinna ·

13 jan, 2012

På tisdag är det dags.... 😀

Satan så skönt och äntligen få det gjort och vakna med snygga boobs!!

Spännande!!

Ni som opat er, hur mår ni?

Gilla

Anonym användare

14 jan, 2012

Nu på tors den 19onde Januari är det min tur! Jag är minst lika nervös som ni säkert är!!! Men ser fram emot det :D 
Opereras på Akademikliniken, stockholm.

Gilla

Ettan1

Kvinna ·

14 jan, 2012

Fredagen den 20e är det dags för mig! Spännande :)

Gilla

Anonym användare

14 jan, 2012

Jag skall opereras hos Charles Randqvist på Victoriakliniken den 26:e, känns riktigt spännande nu när det inte finns någon återvändo längre :-)

Gilla

bedhead

Kvinna ·

14 jan, 2012

Jag hänger gärna med här! Jag opereras på tisdag :D Hade först en tid 6/2, men dom ringde och frågade om jag ville opereras tidigare, vilket jag absolut ville :)

Hur har ni förberett er?

Gilla

Summer dress

Kvinna ·

14 jan, 2012

Här är en till som opereras på tisdag. Galet nära nu!! Nervöst till tusen och fan så spännande! Jag är så sjukt glad att snart få mina efterlängtade bröst.

Gilla

Tankenöten

Kvinna ·

16 jan, 2012

Imorgon är det dags!!!! 😀

Återkommer med bilder på nya fina tvillingar!!

Gilla

tuttsan86

Kvinna ·

16 jan, 2012

Lycka till nu ni som ska op de närmsta dagarna!! :D själv har jag 10dagar kvar!! :( jaja snart e det min tur!!

Gilla

Anonym användare

16 jan, 2012

Nästa tisdag (24e jan) blir jag med tuttar jag med! :) Möjligen någon annan som ska dela rum med mig i Ockelbo nästa vecka? Hehe :) Stort lycka till tjejer!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem