Anonym användare
29 dec, 2011
Vi som ska opereras i januari 2012
BröstförstoringHallå tjejer!
Snart är det nytt år och även dags för oss som ska opereras i januari.
Vilka är ni som ska Opas i januari och vilka klinker ska ni till?
Någon mer än jag som ska OPas på proforma?
Den 24 januari har jag min operation inbokad, någon mer än jag som ska till Proforma de datumet?
Kram på er tjejer och gott nytt år!!
Sortera efter
citadellboobisar
Kvinna ·
02 jan, 2012
Nooova
Kvinna ·
02 jan, 2012
Jaha, okej. Då är jag med. Hur skiljer sig allergan i den storleken mot mentor i projektion o diameter?
gagge
Kvinna ·
02 jan, 2012
Citadellboobisar- Hur mkt ökning i % sa Jörg till dig att det skulle bli visuellt?? Vet att du skrivit det i ngn annan tråd, men jag hittar den inte.
Pratade med en vän igår som höll på att smälla av när jag sa att jag skulle lägga in 800.... hon bara... va fan du kommer ju nästan dubbla storleken.... men man räknar inte riktigt så sa jag.
Idag har jag en sån där "good boob day" ;-) så nu sitter man här o nojjar... om det kommer att bli sjukkkt stort :-/
Haha.. ja man har sina dagar.
Nooova- det finns tabeller här på pof du kan gå in och kolla och jämföra.
För min egen del väljer jag Allergan för att dom är maxfyllda och behåller den runda formen när man håller dom i ett upprätt läge.
Dom andra får mer eller mindre ( beroende på fasthet) en lite mer droppformad form.
Nooova
Kvinna ·
02 jan, 2012
Jo man velar ju hit o dit, förhoppningvis blir man nöjd. Menar du att mentor allmänt ger en mer droppformad form?
gagge
Kvinna ·
02 jan, 2012
Tankenöten
Kvinna ·
02 jan, 2012
Ska op i januari, 17 januari på platikkirurgigruppen i sthlm.
Byte av implantat och liten bukplastik... längtar!! Det ska bli så kul och få det man drömt och sett fram emot så länge =)
Eleonor
Kvinna ·
09 jan, 2012
18 jan hos PROFORMA! Örjan!!!
Nästa onsdag!!
citadellboobisar
Kvinna ·
10 jan, 2012
Gagge-> Jörg sa att det skulle bli ca en 14 % ökning visuellt...då har jag nu ju 650 cc.....så 150 cc gör 14 %.....vet inte om detta gäller alla......men men...hoppas att 14 % gör en hel del.....
Har sett andra 800 cc, och de verkar inte vara några gigantiska bomber direkt...tycker det ser naturligt stort ut, inte som här kommer boobisarna och en meter efter kommer citadelboobisar! ;D
Anonym användare
10 jan, 2012
gagge
Kvinna ·
10 jan, 2012
Gagge-> Jörg sa att det skulle bli ca en 14 % ökning visuellt...då har jag nu ju 650 cc.....så 150 cc gör 14 %.....vet inte om detta gäller alla......men men...hoppas att 14 % gör en hel del.....
Har sett andra 800 cc, och de verkar inte vara några gigantiska bomber direkt...tycker det ser naturligt stort ut, inte som här kommer boobisarna och en meter efter kommer citadelboobisar! ;D
Ahhhhh okej, ja jag har sagt typ 20% ökning, folk håller ju på att smälla av när man säger att man ska upp till 800.
Så an känner att man måste förklara sig hur mkt större det blir... och det är ju inte över mycket större.
Så 20% kan nog stämma då jag har 550 nu. :-P
Shiiiiiit... de e 2 veckor kvar idag :-D
josten
Kvinna ·
10 jan, 2012
Gjorde min op igår. Lyft och implantat. Ont är bara förnamnet, men vilka lycka att man slipper sina gamla bröst! :)
Tankenöten
Kvinna ·
13 jan, 2012
På tisdag är det dags.... 😀
Satan så skönt och äntligen få det gjort och vakna med snygga boobs!!
Spännande!!
Ni som opat er, hur mår ni?
Anonym användare
14 jan, 2012
Nu på tors den 19onde Januari är det min tur! Jag är minst lika nervös som ni säkert är!!! Men ser fram emot det :D
Opereras på Akademikliniken, stockholm.
Ettan1
Kvinna ·
14 jan, 2012
Fredagen den 20e är det dags för mig! Spännande :)
Anonym användare
14 jan, 2012
Jag skall opereras hos Charles Randqvist på Victoriakliniken den 26:e, känns riktigt spännande nu när det inte finns någon återvändo längre :-)
bedhead
Kvinna ·
14 jan, 2012
Jag hänger gärna med här! Jag opereras på tisdag :D Hade först en tid 6/2, men dom ringde och frågade om jag ville opereras tidigare, vilket jag absolut ville :)
Hur har ni förberett er?
Summer dress
Kvinna ·
14 jan, 2012
Här är en till som opereras på tisdag. Galet nära nu!! Nervöst till tusen och fan så spännande! Jag är så sjukt glad att snart få mina efterlängtade bröst.
Tankenöten
Kvinna ·
16 jan, 2012
Imorgon är det dags!!!! 😀
Återkommer med bilder på nya fina tvillingar!!
tuttsan86
Kvinna ·
16 jan, 2012
Lycka till nu ni som ska op de närmsta dagarna!! :D själv har jag 10dagar kvar!! :( jaja snart e det min tur!!
Anonym användare
16 jan, 2012
Nästa tisdag (24e jan) blir jag med tuttar jag med! :) Möjligen någon annan som ska dela rum med mig i Ockelbo nästa vecka? Hehe :) Stort lycka till tjejer!!
För min del så finns inte mentor i ultra hög projektion i coh 2 med rätt storlek...finns bara upptill 590 cc...och det är för litet..i alla fall för mig, jag vill ha större än så, därför blir det allergan :D