10maj
Man ·
Vi som ska opereras i Juni 2012
Tänkte höra om det är fler som sitter och längtar till Juni månad då det är dags för operation :)
Den 11 Juni ska jag infinna mig på Citadellkliniken i Landskrona för en bröstförstoring och ankarlyft :) Längtar massor!!!
Sortera efter

thekoppen
Kvinna ·
Gilla

10maj
Man ·
Jag ska sätta in 600cc hp bakom muskeln. Dudå?
Gilla

Nyfikan
Kvinna ·
Jag ska operera mig den 8:e juni, hade tid den 1:a först men fick framflyttat:-/. Både längtar och har ångest, vet varken storlek eller placering just nu, men är inne på 350 cc hög profil och framför, ska även lyfta.
Gilla

10maj
Man ·
Det med storlek är verkligen jättesvårt, samt vilka implantat. Kom ni inte fram till något bra när du var på konsultation?
Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Vad spännande för er! Thekoppen, vem ska du till på Carlanderska? Har en tid för konsulation hos Lars Kölby nu på omsdag, men funderar på att ändra till Peter eftersom det finns så goda rekommendationer om honom här på forumet? Om Lars hittar jag ingenting!?
Tacksam för svar och lycka till!!
Gilla

Jessa01
Kvinna ·
Hoppar in här med en fråga, hoppas det är ok.
Vem ska du op av på Carlanderska?
Gilla

thekoppen
Kvinna ·
Jessa01 skrev:
Vad spännande för er! Thekoppen, vem ska du till på Carlanderska? Har en tid för konsulation hos Lars Kölby nu på omsdag, men funderar på att ändra till Peter eftersom det finns så goda rekommendationer om honom här på forumet? Om Lars hittar jag ingenting!? Tacksam för svar och lycka till!!Jag ska opereras av Peter Tarnow.
Ska sätta in 400eller 450 cc (beslutsångest) bakom muskeln, samt lyft :)
Gilla

ksjo
Kvinna ·
Jag ska göra min op den 4 juni, på östersjökliniken:). Har börjat bli nervös nu:-/
Gilla

Nyfikan
Kvinna ·
Det börjar jag med bli:-((
Gilla

10maj
Man ·
Jag är också smått nervös.. Innan var det för att bli sövd men nu är fet mest över hur resultatet blir.
Gilla
Hej!
Jag lääängtar mä , fast jag får vänta ännu längre, ska op 26/6.
Ska göra samma som du.....fast på Calanderska i Gbg
Hur mkt ska du sätta in?
Bakom lr framför?