Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop mars 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation mars 2013
997

Sortera efter

emelietuc

Kvinna ·

11 jan, 2013

Ingen som ska operera sig på ak? Har knappt läst om någon som ska dit ?=(
Gilla

Anonym användare

11 jan, 2013

Har bokat preliminär tid både hos Art Clinic och Läkarhuset den 27 mars :-) ska på konsultation hos
Marianne den 29 januari och sen måste jag bestämma mig! 
Men den 27 mars är det tänkt iallafall, oavsett vilken klinik jag väljer... 
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

11 jan, 2013

Här är en till som vill opereras i Mars, har en konsultationstid hos Örjan den 15e feb och man skulle räkna med ungefär en månads väntetid för att få en operationstid som man bestämmer då, har ingen brådska men vorre roligt att få det gjort snart iaf, kanske man skulle ringa och redan bestämma en optid redan nu? :)
Gilla

Tuttar

Kvinna ·

12 jan, 2013

Jag fick tid den 27 mars :)
Gilla

Anonym användare

12 jan, 2013

Har ni bestämt er för vilka implantat ni ska ha? Storlek? Profil? osv osv? 
Jag tycker det känns svårt. 
Gilla

sophieh

Kvinna ·

12 jan, 2013

5mars opererar jag mig på proforma :D
Gilla

booblady

Kvinna ·

13 jan, 2013

ja ska oxå på konsulation 15e feb hos örjan! :) o sen opa en månad efter, 14e mars!! taggad till tusen!
Gilla

hallonsylt

Kvinna ·

13 jan, 2013

Har precis fått tid för konsultation i mars, men kan inte bestämma mig om jag ska vänta till hösten :)
Gilla

Tvåprinsessor

Kvinna ·

15 jan, 2013

Jag ska operera mig på ak i Sthlm. Ska på konsultation hos Per Hedén imorgon :) Är så velig när det ko mer till storlek på implantatet men vi får se vad han säger imorgon.
Gilla

fisssy

Kvinna ·

16 jan, 2013

Ska opereras den 4:e mars på Art clinic i Göteborg. Nu börjar alla tankar komma igång om implantatstorlek osv. Så svårt...
Gilla

Mynameis

Kvinna ·

19 jan, 2013

Då kommer vi vara där samtidigt :P ska operera mig 10.45
Gilla

Mynameis

Kvinna ·

19 jan, 2013

sophieh skrev:
5mars opererar jag mig på proforma :D

Jag med! :D 10.45 ligger jag på bordet!

Gilla

geratis

Kvinna ·

20 jan, 2013

Hej på er. -:) Jag ska förstora i mars också. :-) Är ganska nervös, faktiskt. På Bellakliniken.
Gilla

geratis

Kvinna ·

20 jan, 2013

Jag är så himla nervös för storleken... Vill bara se normal ut, inte jättestor.. Hoppas jag inte valt för stora... Är HELT platt nu. Valde 450 ml. Vad allt det där andra heter har jag inte riktigt koll på. :-) Bakom muskeln vet jag att det var...
Gilla

Plattutten

Kvinna ·

21 jan, 2013

JIPPIE! Äntligen kan jag vara med i en sådan här tråd :) Så himla glad! Och jag är så glad att POF finns. Alla tips inför konsultation är kanon att ta med sig. Jag skrev även ut bilder från forumet på drömbröst (kollade med bildinnehavaren först).

Det enda problem jag har, är att mina järnvärden varit extremt låga, och doktorn vill gärna att de skall upp högre innan op. Han tyckte inte att det var problem att jag tar sertralin, men järnet var han orolig för. Så det ska kollas upp snarast!

Ha det bra alla och LYCKA TILL!
Gilla

Anonym användare

21 jan, 2013

geratis skrev:
Jag är så himla nervös för storleken... Vill bara se normal ut, inte jättestor.. Hoppas jag inte valt för stora... Är HELT platt nu. Valde 450 ml. Vad allt det där andra heter har jag inte riktigt koll på. :-) Bakom muskeln vet jag att det var...

Jag är mer inne på 375 cc.... ska gå runt hemma  och på jobbet nu med ris i bhn för å vänja mig innan jag opar mig... kanske att jag slänger på 25cc till, men är
inte säker... det kan bli lite för stort också. 
Gilla

Khanel

Kvinna ·

21 jan, 2013

28 mars är det mit tur hos Proforma och Örjan :D
Gilla

geratis

Kvinna ·

23 jan, 2013

Tuttar - Hur kan det komma sig att du tar ut semester istället för att sjukskriva dig? Vad ska ni ha på er sen? Jag blev rekommenderad att inte använda bh på ett par-tre månader, men det tycker jag är jätteobehagligt! Vet ni nån bra top man kan ha? Nån helt utan stöd, då ?
Gilla

susy

Kvinna ·

23 jan, 2013

I mars här med, antingen hos Örjan (lite osäker) så ska på laser & estetik om 3 veckor på konsultation, får hoppas det finns tider kvar i mars!!:)
Gilla

gladidag

Kvinna ·

23 jan, 2013

Hoppas in här :)

Ska på konsulation 1 Februari och bokat operation 6 Mars.

Lite nervös men längtar samtidigt väldigt mycket!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem