Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Matiz

Matiz

Kvinna ·

Vi som skall opereras i Juli 2017

Bröstförstoring

Hej, Detta gick snabbt för mig. Tog ett beslut att operera brösten och nu har jag redan en tid i början av Juli. Var på konsultation idag och skall redan betala idag. Känns skönt att inte behöva vänta så länge. Väljer mellan Allergan 245 och 255. 255 ger tydligen lite mer toppigt resultat. Ngn som vet vad det innebär?

5

Sortera efter

Phyllisia

Phyllisia

Kvinna ·

Det finns en julitråd här någonstans men jag hoppar på här med. Ska opas 6/7 Börjat bli väldigt nervös nu men hoppas att allt går bra.
Gilla
Matiz

Matiz

Kvinna ·

Jag visst är det nervöst. Vet fortfarande inte vilken storlek. Ahh!!
Gilla
Skrollan

Skrollan

Kvinna ·

Ni som opererat er nyligen, hur länge hade ni ont? Har ni ont fortfarande? Och hur? Mig smärtar det på i lite olika rörelser. Även brännande känsla i vänster bröst nedtill när jag tex tar av och på jeans. För mig har det gått 12 dagar nu. Kontaktade min läkare och han skrev att jag ska promenera mer och röra på armarna osv. Jag har hund så promenerar mkt men går ganska sakta(känns läskigt att gå för hattigt när man inte har bh-n på på dagarna) Han skrev öven ut mer smärtstillande men tror jag ska försöka att inte ta ut dem. Men fan vad ont ryggen gör ibland pga konstiga rörelser/stilla positioner. Ang formen på brösten som jah skrev om tidigare svarade han ju som ni att jag ska vänta och se. Men klart man blir orolig när de inte alls ser ut som man tänkt..
Gilla
Phyllisia

Phyllisia

Kvinna ·

Skrollan skrev:

Ni som opererat er nyligen, hur länge hade ni ont? Har ni ont fortfarande? Och hur?

Mig smärtar det på i lite olika rörelser. Även brännande känsla i vänster bröst nedtill när jag tex tar av och på jeans.
För mig har det gått 12 dagar nu. Kontaktade min läkare och han skrev att jag ska promenera mer och röra på armarna osv. Jag har hund så promenerar mkt men går ganska sakta(känns läskigt att gå för hattigt när man inte har bh-n på på dagarna)

Han skrev öven ut mer smärtstillande men tror jag ska försöka att inte ta ut dem. Men fan vad ont ryggen gör ibland pga konstiga rörelser/stilla positioner.

Ang formen på brösten som jah skrev om tidigare svarade han ju som ni att jag ska vänta och se. Men klart man blir orolig när de inte alls ser ut som man tänkt..

Vi är inte opade än. ;)
Gilla
Skrollan

Skrollan

Kvinna ·

Förlåt. Skrev i fel chat :(
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem