Anonym användare
08 sep, 2010
Vilka opereras i oktober 2010
BröstförstoringJapp jag får göra som dom gjorde i september!! kul att se vilka som opereras samma månad som mig!!
jag opererar mig den 21 oktober..
Sortera efter
Anonym användare
06 okt, 2010
Anonym användare
06 okt, 2010
Åh jag är jätte nervös!! Har drömt mardrömmar om operationen flera gånger!! 🙁 Men samtidigt så längtar jag och vill bara att dagen ska komma! hihi! 😀 Det är blandade känslor, och jag som knappt vågar ta ett vanligt stick i fingret på vårdcentralen! Men det går nog bra! *peppar peppar* 🙂
Du har ju verkligen inte långt kvar!! Spännande.... Ska bli kul att läsa hur det gått för dig :)
Anonym användare
06 okt, 2010
Jag får liksom dödsångest när jag tänker på det. :s
Nean
Man ·
06 okt, 2010
Jag får liksom dödsångest när jag tänker på det. :s
Angelica
Kvinna ·
06 okt, 2010
Shittans igår kollade jag på en video på Youtube hur det går till och blev lite sådär nervös i magen. Det ska dom göra med mig. Nu var videon väldigt uppsnabbad så det såg ju ut som at det var värre än det är men det krävs ju trots allt lite för att få in implantaten. Hoppas inte jag blir mer nervös är ju ändå 22 dgr kvar till min op.
josefineb
Kvinna ·
06 okt, 2010
Jag kan ju tillägga att jag mådde skit av narkosen..spydde som en gris efteråt..ända fram till kl 22. Och trots att jag fick medel mot illamående flera ggr.
Anonym användare
06 okt, 2010
Jag kan ju tillägga att jag mådde skit av narkosen..spydde som en gris efteråt..ända fram till kl 22. Och trots att jag fick medel mot illamående flera ggr.
Ja det låter ju inte så trevligt. Vilken strl tror du du hamnar på nu?
plys
Kvinna ·
06 okt, 2010
Hej.
18. oktober.... 😀
Plys
sofsan
Kvinna ·
06 okt, 2010
Idag betala jag min op...hela 39 tusen fattigare!
Anonym användare
07 okt, 2010
sofsan
Kvinna ·
07 okt, 2010
Anonym användare
07 okt, 2010
Anonym användare
07 okt, 2010
jag opererar mig den 11 okt =)
Jag har tydligen inte fattar hur man postar ännu :P
Jag ska oxå opa mig på strandkliniken 11/10! :) Vilken tid har du fått? Då ses vi där :)
Va kul =) har fått kl 8 på morgonen,Vilken tid ska du va där?
Men då borde jag vara kvar där,hoppas man mår någolunda pigg efter op.Har du börjat bli nervös än då?
Anonym användare
07 okt, 2010
Anonym användare
08 okt, 2010
sofsan
Kvinna ·
08 okt, 2010
Marina
Kvinna ·
08 okt, 2010
josefineb
Kvinna ·
10 okt, 2010
Ja det låter ju inte så trevligt. Vilken strl tror du du hamnar på nu?
Det var inte speciellt kul!
Jag vet inte riktigt vilken strl jag kommer att hamna på. Men på konsultationen när han frågade vad jag skulle kunna tänka mig i kupstrl så sa jag en full B.
Så jag antar därikring :)
sofsan
Kvinna ·
11 okt, 2010
Kitty- Har du fått svar än?
Jag maila i torsdags kväll och fick svar idag.Dom har fått min betalning så nu kan jag andas ut.Väntar bara på att Gunnar ska ringa så vi ska beställa implantaten.
hemligönskan
Kvinna ·
12 okt, 2010
Åhhh hej tjejer :)
Jag har fått ett nytt datum för operation. Iställer för 15 november så ska jag operera mig den 25 OKTOBER :) Om 2 veckor...shiiiiit :)
Jag är så nervööööös och glad
kram
Åh jag är jätte nervös!! Har drömt mardrömmar om operationen flera gånger!! 🙁 Men samtidigt så längtar jag och vill bara att dagen ska komma! hihi! 😀 Det är blandade känslor, och jag som knappt vågar ta ett vanligt stick i fingret på vårdcentralen! Men det går nog bra! *peppar peppar* 🙂