Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Butterfly6

Butterfly6

Kvinna ·

Vilken bh storlek är 375 ungefär

Bröstförstoring

Jag vet att det är olika för olika personer. Men någon som vet på ett ungefär vilken storlek 375cc under muskeln blir om vi pratar bh storlek. Börjar bli lite nervös över att jag kanske tog för små. De flesta här pratar om 400cc och uppåt.

12

Sortera efter

deemii

deemii

Kvinna ·

Butterfly6 skrev:
Jag vet att det är olika för olika personer. Men någon som vet på ett ungefär vilken storlek 375cc under muskeln blir om vi pratar bh storlek. Börjar bli lite nervös över att jag kanske tog för små. De flesta här pratar om 400cc och uppåt.
Väldigt individuellt skulle jag säga. Men vet att min tjejkompis har 350cc och hon har 65F. Om jag inte missminner mig heeelt.
Gilla
Annaas

Annaas

Kvinna ·

Beror ju en del på hur mycket egen vävnad man har också, jag har 345 cc och hamnade på 65F men visuellt ser de ut som stor C typ :)
Gilla
Ophelia

Ophelia

Kvinna ·

325 cc och 75E. Hade 0 innan. Men de ser likt ovanstående skribens också ut som en C-kupa.

Vilken typ av implantat är det?

Gilla
Butterfly6

Butterfly6

Kvinna ·

Jag har runda Eurosilicon. Allt över D tror jag att jag blir nöjd med. Har tidigare haft 75B/75c i pushup bh med inlägg. Vill slippa använda inlägg men ändå ha minst lika stora. När ungefär vet man den rätta storleken?
Gilla
Julia92

Julia92

Kvinna ·

Jag har det! Jag har 70D nu :)
Gilla
Sommarflickan_86

Sommarflickan_86

Kvinna ·

Hej! Många verkar gå runt med fel storlek på underbamdet, och med mindre underband blir också kupstorleken större när man provar bh. Jag hade inga boobs från början, lade in 305 cc och har nu 65 E i en del bh's och 70 D i några. Ser ut som D visuellt tycker jag, så 375 på dig borde ju inte bli mindre ;-)
Gilla
nyaboobs

nyaboobs

Kvinna ·

Följer
Gilla
Cagi00

Cagi00

Kvinna ·

350cc och hamnade på 65E/60F men som övriga skriver är det lite olika beroendes på egen vävnad eller inte
Gilla
Butterfly6

Butterfly6

Kvinna ·

Hur lång tid efter op kunde ni välja rätt bh storlek?
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Min kompis opades nyss och la i 345cc hon har idag 75E så det går ju inte och säga hur stora du kommer få. Ett tips är att gå till en underklädsaffär och be dom hjälpa dig med storleken :)

Gilla
Peito

Peito

Kvinna ·

Jag la in 375cc för en månad sedan och jag gick in i en underklädesaffär och bad om hjälp, man är ju lite förvirrad när det gäller storlek efter op, det slutade med att jag kom hem med stl 70F, kan även ha 65G....

Gilla
Butterfly6

Butterfly6

Kvinna ·

Perfekt. Tack för alla tips. Då väntar jag 2 veckor till och frågar om hjälp med storlek hos en underklädesaffär. Lägtar :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem