90-tjej
Kvinna ·
Vilken BH strl till 350cc?
Hej, Jag är lite nyfiken då jag inte har någon aning om detta. I dagsläget köper jag den minsta bh strl som finns och har aldrig behövt tänka något mer på storleken på bh. Då jag inte har några bröst alls nästan. Jag ska operera mig snart, kommer göra 300cc, 350cc eller 400cc. Vilken bh storlek brukar vanligtvis passa då tror ni? Och vilken modell är skönast att ha tiden efter op? Mvh tjej 90
Sortera efter

Etttvåtrebarn
Kvinna ·
Hej!
Jag kan ju bara tala för mig själv förstås. Jag la in 400cc och innan hade jag tomma påsar bara (har förebilder du kan titta på när du blivit silver). Jag gjorde även ett lyft och vårtgårdsförminskning, alltså fick jag ännu mindre egen vävnad.
Nu har jag storlek 65G/70F/75E på BH, beroende på fabrikat. MEN visuellt är jag en fyllig C/D-kupa :)
Hoppas det hjälpte något i dina funderingar!
Gilla

90-tjej
Kvinna ·
Tack för svaret! Jag tror jag har bestämt mig för 350cc, undrar om det blir e C kupa då mån tro? Fast det är väl väldigt individuellt..
Nu är det en vecka kvar :D
Gilla

Tina97
Kvinna ·
Hej! Även jag har planer på att lägga in 350cc då jag också vill ha en C kupa, borde vara rimligt att du hamnar där någonstans :) lycka till!
Gilla

Etttvåtrebarn
Kvinna ·
90-tjej skrev:
Tack för svaret! Jag tror jag har bestämt mig för 350cc, undrar om det blir e C kupa då mån tro? Fast det är väl väldigt individuellt..
Nu är det en vecka kvar :D
Gilla

Jasmine
Kvinna ·
Det går omöjligt att säga vilken bh-storlek du kommer ha. Även om 2 personer har samma bh-storlek innan och sätter exakt samma implantat så kan man ändå få olika stora bh-storlekar efter. Eftersom du har stl 75A nu så kanske du kommer ha C,D eller E-kupa. En kompis till mig hade 75A, satt in 375cc och har 70F nu. :)
Gilla