lindei
Kvinna ·
Vilken storlek ska jag välja 375cc eller 400cc
Har urammad bröst 70B och vill få dem fylliga igen. Har liten överkropp men breda höfter/rumpa. jag har även smal midja och skulle vilja ha timglas figur alltså att brösten sticker ut lite på sidan även frammåt. ska man ha hög profil då eller?
Sortera efter

Juli11
Man ·

lalle
Kvinna ·
400cc lätt :)

Längtar större
Kvinna ·
Säger också den större eftersom det skiljer så lite lite lite...

Malin88
Kvinna ·

Mymlan
Kvinna ·
Vi är ju rätt lika i måtten. 400 är inte stort på mig, alldeles lagom!

MillaJohansson
Kvinna ·
400 lätt! Lycka till!

lindei
Kvinna ·
OK tack för svaren, lite orolig att jag ska få för stora tuttar bara..vill ju kunna använda samma kläder som innan, plus att jag inte vill att det ska se för fejk ut. Har ju alltid vart liten på överkroppen, vill ju inte att jag ska få två stora bollar som bara är i vägen he he...jag vet inte min bröst bredd just för tillfälligt då jag är gravid i 5:e månaden och ALLT är bredare än vanligt jag har gått från 70B till 75C och det är jag glad för, men jag vet att det inte kommer vara så efter jag fött... då kommer dem se ännu värre ut än efter barn nr 1 :(
Jag vill även ha så mjuka som möjligt, vad heter dem olika mjukhets graderna om man kan säga så...?
sen undrar jag även vad det är för skillnad på kapselbildning och rippling? är rippling när det ser ut som nästan vågor vid bröstimplants kanten och kapselbildning när dem nästan ser missbildade ut?
Ang storleken beror det lite på din bröstbredd.
Hög profil har jag själv och jag hade urammade bröst och HP "lyfter" liksom upp lite mer än mellanprofil vilket kan vara bra när man har just urammade bröst. Jag är supernöjd med profilen. Hög profil betyder smalare implantat men mer put (utåt från kroppen alltså) medan mellanprofil är bredare implantat men inte lika mycket put.
Jag ångrar att jag inte tog lite större storlek så jag skulle ta 400 om jag valde mellan de två. Det skiljer 25cc vilket är typ 2 matskedar. Inte mkt alls