Josefine
Kvinna ·
Vilken storlek tror ni jag får efter op? 440cc, har nu 70A
Det är Perthese moderate plus profile jag ska ha! 13,2 cm bred, 5,3 cm i projektion.
Har nu en liten 70A, vad tror ni jag får för bh storlek sen?
Sortera efter

Anonym användare

Josefine
Kvinna ·
Ja iofs, men tänkte om nån här har ungefär lika mycket i och samma utgångsläge :) jag tror säkert att min kirurg vet men jag träffar inte honom förens op:dagen. och ska beställa bhar nu i förväg så jag har tänkte jag :)

matilda89
Kvinna ·
Skulle tippa på E :)

Anonym användare
Förutsatt att du använder rätt underband så tippar jag på 70E/F. Dock upptäcker många att de behöver gå ner i underband, så 65F/G är en möjlighet.

Josefine
Kvinna ·
Okej tack för svaren, men.. alltså jag är bara chockad för det låter så STORT 😲 men det ser väl inte groteskt stort ut att en tjej som är 1,66 lång har strl 70E/F ? eller ? 😐

Malin88
Kvinna ·
tror också en 70E/F eller 65G :) för jag hade med 70A innan o la i 390cc, de är 12.5 i bredd o 5,2 i pojektion o jag har 70E. så de borde blir större då dina är bredare o liiite mer put :) o vissa bhar i 70E passar precis, så du kanske tom få ha 70G ;)
men mina ser inte ut som en E kupa! är konstigt man ska behöva ha en Ekupa men de ser ut som en fyllig C? brösten är ju inte lika formbara o går inte trycka in i bhn som naturliga bröst :)

GoldenHeart
Kvinna ·
Okej tack för svaren, men.. alltså jag är bara chockad för det låter så STORT 😲 men det ser väl inte groteskt stort ut att en tjej som är 1,66 lång har strl 70E/F ? eller ? 😐
Jag är 159 kort och smal. Ska lägga in 440 HP.. och jag tyckte inte att det sågt groteskt ut när jag provade inläggen. Stort var det, men inte enormt.

Josefine
Kvinna ·
Oj okej, ja då är väl HM's bhar uteslutna antar jag? 😉 vi har iallafall Twilfit där jag bor, dock inte Change. Men hoppas det blir bra med 440 på mig då 😀

Malin88
Kvinna ·
jag kan ha hm bhar :) men köper 75D istället för 65F. man kan ju sy in också. men de bhar är mest för de är fina o deras bustier är så snygga. men de är inga bhar som ger stöd.:)
Det e nog från person till person, men lyssna på din kirurg dom brukar inte ha fel.