Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Vill ändra mig från 500cc till 600cc!?

Bröstförstoring

Nu har jag kanske ändrat mig, tänk om jag tycker att 500 cc blir för litet!!

Jag är ju ändå 1,70 cm lång och väger 75 kg!

Ni som kan lite mer än mig, hur stor skillnad e det egentligen?? Någon som har samma utgångsläge som mig??

Vill verkligen inte ångra mig efter!

Förresten, någon som vet om man får betala mer än priset man bestämt om man väljer ett större implantat??

Jag ska ändå få betala 43000 kr och tycker väl egentligen för det priset att jag skulle få ett större implantat?

Kram på er alle

9

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

hej. Är lite mindre än dig i längd. 163 o 64 kg.

har valt 550cc o läängtar efter min op. På citadellkliniken är det inte dyrare med större implantat.

Maila kirurgen o fråga vad h*on tycker =) du som ska va nöjd, du ska leva med brösten sen ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

100cc = en kupstorlek ca :P

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

Kolla mina bilder har 550cc ..... hade en 75 a innan. Dom är inte stora ;) Hade lätt om jag vart yngre tagit större hehehe...  men är supernöjd känns och ser mycket naturligt ut :))) Lycka till med ditt val!  

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

guttan08 skrev:

Kolla mina bilder har 550cc ..... hade en 75 a innan. Dom är inte stora ;) Hade lätt om jag vart yngre tagit större hehehe...  men är supernöjd känns och ser mycket naturligt ut :))) Lycka till med ditt val!  

Jag hittar ej bilder på dina bröst? :P

Gilla
guttan08

guttan08

Kvinna ·

I min profil ;) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Kan tyvärr ej se..kanske för jag bara e bronsmedlem..ooh vill bli silver :P

Gilla
Sandrah

Sandrah

Kvinna ·

Jag är 167 cm och vägde 74 kg när jag gjorde min andra op (600/650cc)

Kolla bilden som är ett kollage (med svarta bh:n och svarta bikinin) i min profil :)

Jag upplever dom ganska stora ibland nu när jag gått ner nästan 15 kg... men inte då!

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Tror du kan bära upp 600cc snyggt :) jag är inne på 590cc vid min nästa operation o jag är mindre än dig. Men om du ändrar dig kanske du får byta användarnamn?;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej alla!

tor fasen att jag kommer välja iaf 550cc, jag är också på viktnedgång, men är ganska kurvig i mig själv och har ganska stora revben, så det hade antagligen passat mig!=)

Oj vad alla har fina bröst, jag kör till på en större kupa!=D

Har mailat min doktor men har inte fått svar ännu, så vi får se.

Men stämmer det inte att brösten blir ytterligare liiite större när man tar högprofil, eftersom att implantatet är högre??

Kram alla goa!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem