Snöängeln
Kvinna ·
Vill gå från 450cc hög profil till 700cc
Hej!
Gjorde min op i juni 2015. La in 450cc hög pofil, bakom muskel. Nu i efterhand är jag inte alls nöjd. Tränar seriös styrke och har en bred bröstkorg så stl blev för inte vad jag färväntat mig. Vill ha större. Nån som har gjort om sin op till 700cc och hur blev då skillnanden? :) Sen funderar jag kring hur ni andra hr finansierat er op? Nu blir det ny kostnad och gå det attlåna till förmånlig ränta? Kram C
Är 166 cm 56 kg
Sortera efter

Paris
Kvinna ·
Gilla

495cc
Kvinna ·
Jag tränar också mycket och seriöst , kommer att lägga in anatomiska mentor 495 cc på måndag . Jag måste säga att du har SJUKT snygga och stora bröst med 450 cc !! Dom ger snygg symmetri till dej . 700 cc ?? Dubbelt så stora ?? Är du säker ??
Intressant att få höra lite hur din tankegång är ... Såg du direkt att du ville ha dubbel storlek eller tyckte du att det kändes för litet efter ett tag? Man vill ju helst INTE hamna där du är nu ... Att man ångrar storleken .
Gilla
Jag kommer göra ett liknande byte i feb. Har du varit och testat nya storleken? Jag tycker att det blev ganska stor skillnad i storlek när jag provade på konsultationen. Jag har också bred bröstkorg och är bredaxlad. Min bröstbredd är 13 cm. Ser lite konstigt ut att prova när man redan är opererad och jag har lite svårt att föreställa mig hur det kommer bli på riktigt. Jag ska åka till kliniken och testa en gång till denna veckan.
Fråga kliniken du är opererad på om de ger rabatt avseende storleksbyte, många kliniker gör det.