Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Visuell storlek? 600cc hp

Bröstförstoring

Hej tjejer, vilken storlek skulle ni säga att jag har rent visuellt? 

Drar iväg på 65H/I i bhar vilket någon okunnig säkert skulle tro är som två gigantiska yogabollar eftersom en D-kupa låter stort för många som inte har koll på kupor i förhållande till underband ;)

Så hur stora ser brösten ut i förhållande till min kropp? 

Intressant med åsikter 😉

18

Sortera efter

Baraboom

Baraboom

Kvinna ·

Jag tycker nog D :) O dom är verkligen skitsnygga!
Gilla
h_91

h_91

Kvinna ·

Jag skulle nog också säga D eller DD kanske. Dina bröst är så sjukt snygga! Storlek, form och allt! :)
Gilla
arigato

arigato

Kvinna ·

Jag skulle tippa på en E max.....sjukt snygg kropp sjukt snygga bröst. Bra jobbat!
Gilla
zoolander

zoolander

Kvinna ·

Det där såg ut att vara en perfekt strl på dig! Men som de andra säger D ser det ut att vara. Sjukt att det kan skilja så mkt beroende på vem som lägger in 600cc. Min mor har lagt in 250 cc och hon har DD men på henne ser de mkt större ut... Men de är sjukt fina :). Hoppas att du är nöjd med dem :)

Gilla
LindaStockholm

LindaStockholm

Kvinna ·

Ååh dör av avundsjuka vilka lyckade behag! Jag hade gissat på 70E om jag inte fått någon info innan ;)

Gilla
Chibi

Chibi

Kvinna ·

Jag tycker det är svårt att säga, men en sak är säker och det är att det är en väldigt snygg storlek som passar din kropp helt perfekt. Lyckat!!!! Grattis! :)

Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

De ser ut som en D ;) förutom på den översta bilden där ser de mycke större ut av nån anledning :/  Där skulle jag nog mer tänka mig en dd. Max E. fina!<3

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Skulle sagt D, eller E absolut :) Måste säga att dina boobs hamnar på min dröm-bröst-lista! Snygga boobs, snygg kropp! Kan bara säga grattis efter alla turer du haft, nu har du hamnat rätt! Wow rent ut sagt! Skulle vart intressant att höra vad du äter och tränar :) kram
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mycket vad snälla ni är! :D Jag hade chansat på en D, men svårt att veta :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

AlexC skrev:
Skulle sagt D, eller E absolut :) Måste säga att dina boobs hamnar på min dröm-bröst-lista! Snygga boobs, snygg kropp! Kan bara säga grattis efter alla turer du haft, nu har du hamnat rätt! Wow rent ut sagt! Skulle vart intressant att höra vad du äter och tränar :) kram

Tack så hemskt mycket. Ja skönt att det är bra än så länge iaf, ingen lust alls med fler operationer :)

Jag kör tung styrketräning ~5dagar/v med lite mellanintensiv cardio efter styrkan vissa dagar. Äter cleant eller hur man ska säga. Ingen mat som är halvfabrikat. Kyckling, nötfärs, fisk, potatis, ris, broccoli/kokta grönsaker, kvarg, ägg, nötter och div kosttillskott. Måttligt med kolhydraterna spec riset men dom behövs så skippa inte. Är under deff nu och några månader framåt så är rätt mjuk i kroppen mot vad jag kommer vara i sommar. Kram :)

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Trodde nog att det var ungefär så :) syns på dig att du gör det, och gör det bra! Har ungefär samma tränings-schema som du, men slarvar lite med kosten. Tunga vikter är det som gäller :) Tävlar du i fitness? Riktigt snyggt jobbat! :) kram
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

Tin vad har du för mått runt ? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

AlexC skrev:
Trodde nog att det var ungefär så :) syns på dig att du gör det, och gör det bra! Har ungefär samma tränings-schema som du, men slarvar lite med kosten. Tunga vikter är det som gäller :) Tävlar du i fitness? Riktigt snyggt jobbat! :) kram

Ska ev tävla bikinifitness i vinter, får se efter den här deffen hur mycket som behövs jobbas på för att platsa. Coachen tycker jag ska köra iaf. Ska jag tävla så är det för att placera i toppen, tänker inte ställa upp bara för att. Är inte sån utan blir det tävling så är det när jag är redo, har inte bråttom :) Kram

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

idae_ skrev:
Tin vad har du för mått runt ? :)

75-76cm runt bröstkorgen :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Din kropp och dina bröst är verkligen "to die for" 👍 Skönt att det äntligen blev bra till slut 🙂

Gilla
Unknown

Unknown

Kvinna ·

Tycker att dom ser skiitsnygga ut!! Passar perfa till din kropp!! :)

Kramar!

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

tin skrev:

AlexC skrev:

Ska ev tävla bikinifitness i vinter, får se efter den här deffen hur mycket som behövs jobbas på för att platsa. Coachen tycker jag ska köra iaf. Ska jag tävla så är det för att placera i toppen, tänker inte ställa upp bara för att. Är inte sån utan blir det tävling så är det när jag är redo, har inte bråttom :) Kram

Å vad roligt! :) tycker absolut att du ska köra, stort lycka till!! :) kram
Gilla
ida2

ida2

Kvinna ·

de är ju inte direkt småa ;) de ser faktist stora ut upplever du dom som stora eller typ mittemellan? håller med alla de andra om att de är finare än finast ;)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem