Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

10 jun, 2010

VK 340cc anatomiska bakom, 3 mån

Bröstförstoring

Idag har jag 3månaders kalas för tuttarna. Dom blir bara bättre och bättre. Tänkte dela med mig av lite bilder😉

Så nu kan jag officiellt börja använda bygel-bh (vilket jag förstås var tvungen att unna mig, 2 st till) 💡

13

Sortera efter

Kexet

Kvinna ·

10 jun, 2010

Otroligt fina! =D Grattis ^_^

Gilla

Malin88

Kvinna ·

10 jun, 2010

riktigt fina bröst :) Hur känns det o ha anatomiska? Hört att de inte ändrar form när man ligger ner osv.

Har de blivit nåt mjuka? :)

Gilla

MorsanFruganJag

Kvinna ·

10 jun, 2010

Fina! Mina kom på plats igår =D
Gilla

Anonym användare

10 jun, 2010

Tack tjejer 🙂

Malin88 skrev:

riktigt fina bröst :) Hur känns det o ha anatomiska? Hört att de inte ändrar form när man ligger ner osv.

Har de blivit nåt mjuka? :)

Tack!!

Har ju inte så mycket att jämföra med men jag tycker dom är mjuka. När jag ligger ner så ser det helt naturligt ut.

Gilla

delete_anna

Man ·

10 jun, 2010

Ser verkligen jättebra och fint ut. Grattis!

Gilla

Mia55

Kvinna ·

11 jun, 2010

Hej o Grattis än en gång till jättefina bröst Uni!!

Va roligt att se nya kort ....å  vilka snygga bh:ar du köper👍

Nu har jag själv fått uppleva kliniken och dess underbara atmosfär. Brösten ömmar enormt men är redan riktigt vackra,inte ett blåmärke. Känseln är bra lyckligt nog, det är jag tacksam för. De liknar dina i rund o fin form.... fast mina är mer svullna just nu, så vi måste haft liknande utgångsläge trots att jag är en kortare, bredare tjej än dig🙂.

Trots smärta och svullna nyopade bröst så låg jag på uppvaket och bara log....nu är det gjort, är superlycklig!!

Ha en fin sommar!!

Gilla

Anonym användare

11 jun, 2010

Jättefina!! Vad hade du för mått innan?

Gilla

Anonym användare

11 jun, 2010

Mia55 skrev:

Hej o Grattis än en gång till jättefina bröst Uni!!

Va roligt att se nya kort ....å  vilka snygga bh:ar du köper👍

Nu har jag själv fått uppleva kliniken och dess underbara atmosfär. Brösten ömmar enormt men är redan riktigt vackra,inte ett blåmärke. Känseln är bra lyckligt nog, det är jag tacksam för. De liknar dina i rund o fin form.... fast mina är mer svullna just nu, så vi måste haft liknande utgångsläge trots att jag är en kortare, bredare tjej än dig🙂.

Trots smärta och svullna nyopade bröst så låg jag på uppvaket och bara log....nu är det gjort, är superlycklig!!

Ha en fin sommar!!

Vad kul! Grattis!! Ha en bra läkning och njut av dina nya vänner , sen får du gå till change och shoppa loss😉

331 ska vara väldigt runda i formen och liknar mer medelprojektion än andra med låg profil, mina var nästan rundare än en tjej som gjorde runda samma dag

Gilla

Anonym användare

11 jun, 2010

MorsanFruganJag skrev:
Fina! Mina kom på plats igår =D

Grattis till dig! Du får lägga upp fler bilder när bandaget är borta 🙂

Gilla

Anonym användare

11 jun, 2010

Hade 70C på twilfit, visuell liten B. Det jag är mest nöjd med är att dom ser ut som innan bara större.

Gilla

Ida86

Kvinna ·

11 jun, 2010

skit snygga bröst! Klär dig jätte bra! :-)

Gilla

Anonym användare

12 jun, 2010

Jättesnygga!Fin form och stl!Kram👍

Gilla

Anonym användare

13 jun, 2010

tack! är så nöjd, kan ärligt säga att det är ett av mina bästa beslut ever 😀

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem