Anonym användare
10 jun, 2010
VK 340cc anatomiska bakom, 3 mån
BröstförstoringIdag har jag 3månaders kalas för tuttarna. Dom blir bara bättre och bättre. Tänkte dela med mig av lite bilder😉
Så nu kan jag officiellt börja använda bygel-bh (vilket jag förstås var tvungen att unna mig, 2 st till) 💡
Sortera efter
Kexet
Kvinna ·
10 jun, 2010
Malin88
Kvinna ·
10 jun, 2010
riktigt fina bröst :) Hur känns det o ha anatomiska? Hört att de inte ändrar form när man ligger ner osv.
Har de blivit nåt mjuka? :)
MorsanFruganJag
Kvinna ·
10 jun, 2010
Anonym användare
10 jun, 2010
Tack tjejer 🙂
riktigt fina bröst :) Hur känns det o ha anatomiska? Hört att de inte ändrar form när man ligger ner osv.
Har de blivit nåt mjuka? :)
Tack!!
Har ju inte så mycket att jämföra med men jag tycker dom är mjuka. När jag ligger ner så ser det helt naturligt ut.
delete_anna
Man ·
10 jun, 2010
Ser verkligen jättebra och fint ut. Grattis!
Mia55
Kvinna ·
11 jun, 2010
Hej o Grattis än en gång till jättefina bröst Uni!!
Va roligt att se nya kort ....å vilka snygga bh:ar du köper👍
Nu har jag själv fått uppleva kliniken och dess underbara atmosfär. Brösten ömmar enormt men är redan riktigt vackra,inte ett blåmärke. Känseln är bra lyckligt nog, det är jag tacksam för. De liknar dina i rund o fin form.... fast mina är mer svullna just nu, så vi måste haft liknande utgångsläge trots att jag är en kortare, bredare tjej än dig🙂.
Trots smärta och svullna nyopade bröst så låg jag på uppvaket och bara log....nu är det gjort, är superlycklig!!
Ha en fin sommar!!
Anonym användare
11 jun, 2010
Jättefina!! Vad hade du för mått innan?
Anonym användare
11 jun, 2010
Hej o Grattis än en gång till jättefina bröst Uni!!
Va roligt att se nya kort ....å vilka snygga bh:ar du köper👍
Nu har jag själv fått uppleva kliniken och dess underbara atmosfär. Brösten ömmar enormt men är redan riktigt vackra,inte ett blåmärke. Känseln är bra lyckligt nog, det är jag tacksam för. De liknar dina i rund o fin form.... fast mina är mer svullna just nu, så vi måste haft liknande utgångsläge trots att jag är en kortare, bredare tjej än dig🙂.
Trots smärta och svullna nyopade bröst så låg jag på uppvaket och bara log....nu är det gjort, är superlycklig!!
Ha en fin sommar!!
Vad kul! Grattis!! Ha en bra läkning och njut av dina nya vänner , sen får du gå till change och shoppa loss😉
331 ska vara väldigt runda i formen och liknar mer medelprojektion än andra med låg profil, mina var nästan rundare än en tjej som gjorde runda samma dag
Anonym användare
11 jun, 2010
Grattis till dig! Du får lägga upp fler bilder när bandaget är borta 🙂
Anonym användare
11 jun, 2010
Hade 70C på twilfit, visuell liten B. Det jag är mest nöjd med är att dom ser ut som innan bara större.
Ida86
Kvinna ·
11 jun, 2010
skit snygga bröst! Klär dig jätte bra! :-)
Anonym användare
12 jun, 2010
Jättesnygga!Fin form och stl!Kram👍
Anonym användare
13 jun, 2010
tack! är så nöjd, kan ärligt säga att det är ett av mina bästa beslut ever 😀
Otroligt fina! =D Grattis ^_^