A8107 feb, 2019RepurÄr det någon här som har varit med om reptur? Hur fick ni veta det ? Vem åtgärdade problemet?Andra bröstoperationer01Dela
Workoutnerd06 feb, 2019Ankomst, mat osv. Frågor! Hej! Jag ska operera mig på Art Clinic i Jönköping den 5/3. Kommer att övernatta. Förminskning och lyft! Äntligen!! Någon som gjort samma operation där av Karl bremer? Vill gärna se bilder före och efter. En annan fråga, ni som fick övernatta får man lunch/middag, frukost där? Visst så vidare hungrig kanske man inte är? Jag ska vara där 07....Andra bröstoperationer00Dela
Gabriella V06 feb, 2019Byta till MINDRE implantat?Hej! Jag har tid om en månad, den 6 mars, för en operation då jag ska byta från 600+650cc implantat förhoppningsvis till 300cc implantat. Jag ska göra ett lyft i samma veva, vilket jag gjorde när jag opererade första gången också. Jag försöker hitta före/efterbilder på andra som gjort samma grej, inte nödvändigtvis med lyft men iaf downsizin...Andra bröstoperationer02Dela
Babii_emma06 feb, 2019Göra ett nytt lyft, möjligt?Hej alla! För 3,5 år sedan gjorde jag ett lyft och förstoring. Jag var så nöjd efter min operation men pga depression och p-spruta gick jag upp massor i vikt och är ororlig över att min OP är förstörd när jag tappat mina kilon. Finns det någon som gjort ett nytt bröstlyft med befintliga inlägg? Berätta om era erfarenheter!! P & KAndra bröstoperationer00Dela
Rydelion06 feb, 2019Operation förstörd av graviditetHej alla snygga POF:are! Jag opererade mig våren 2016, bakom muskeln och blev fantastiskt nöjd. Blev av med tubuläritet och fick över förväntat bra form med tanke på utgångsläget. Så nöjd att jag inte varit inne på forumet sedan dess! Men nu är jag gravid i vecka 23 och ser på med fasa hur mitt implantat sitter kvar oförändrat högt upp bakom...Andra bröstoperationer00Dela
jennie05 feb, 2019Vänt implantatHej. Hur vet man om bröst implantatet vänt sig eller kanske gått sönder? Om de hänt någon o som isf vill visa? Tacksam för svar!Andra bröstoperationer00Dela
Darii05 feb, 2019TA UT IMPLANTA Hej! Snälla ni som har tagit ut er implanta Hur gick det till ? Hur lång tåg operation ? Hur mådde nu dirket efter op ? När fick ni åka hem ? Hur mådde ni när ni kom hem ? Hade ni barn Hur va de och röra sig ? Snälla berätta allt Jag vill ta ut mina Som ingen vet att jag har Tom min man vet inte Så måste göra de när han är på jobb K...Andra bröstoperationer06Dela
Esmeraldaa04 feb, 2019Vardagen efter bröstlyft Hej! Jag undrar hur länge det tog för er med bröstlyft att återgå till tex studier? Funderar på att göra ett men är rädd att missa för mycket plugg. ( tänker på lollipop samt ankarlyft)Andra bröstoperationer011Dela
Tovad04 feb, 2019Ulf bertheim bara i Norge?Är det någon som vet om Ulf Bertheim idag bara arbetar i Norge? Hade helst gjort bröstoperation hos honom men hittar bara info från Norge. Andra bröstoperationer00Dela
Tovad04 feb, 2019Norrland bröstlyftVilken är bästa klinik för bröstlyft i Norrland?Andra bröstoperationer02Dela