Lilalola08 nov, 2018Kräm för dra ihop hud Tips på bra kräm som jag kan använda efter uttag av implantat för få huden dra ihop sig. Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare07 nov, 2018Bäst på bröstlyft göteborg?Vem är bäst på bröstlyft i Göteborg? Jag tycker Patik Höijer i Sthlm och Tuve i Malmö verkar duktiga. Finns någon i Göteborg som är bra på bröstlyft tex om man väljer att inte lägga in nytt implantat?Andra bröstoperationer01Dela
Lilalola06 nov, 2018Bästa bh efter uttag implantat och krämer för dra ihopTvå korta frågor ut i forumet. Vilken BH är din rekomednation vid uttag av implantat? Har du använt kräm för huden? Om ja, vilken? Andra bröstoperationer00Dela
Lompen8706 nov, 2018Bröstlyft känsel efteråt Ni där ute som gjort lyft samt implantat , när fick ni tillbaka känseln i bröstvårtorna ? Jag har idag känsel på båda brösten men inte bröstvårtorna , det är 2 veckor sen mitt ingrepp och jag vet att jag ska ha tålamod men så sjukt jobbigt ändå . Så ge mig allt ni har ! :) Plus när gick all svullnad ner för er ? Kändes brösten mindre när svul...Andra bröstoperationer010Dela
Fröken Juni06 nov, 2018MulligHej tjejer! Är ny på forumet, men de trådar jag läst är det tjejer som väger kring 60 kg Jag väger just under 90, skulle vara kul läsa om er mulliga. Vad ni gjort för ingrepp. Jag har ca 85 på bh-n och är platt upptill.Andra bröstoperationer01Dela
Anne201806 nov, 2018Tips på bästa sport-BHn?Hej! Nu har det gått ca. 5 veckor sen op. Och jag har börjat träna lite smått. Men min nuvarande sport-BH ger inte det stöd jag önskar (Reebok). Nu vill jag ha ALLA tips ni har på sport-BH med MAXIMALT stöd! Så de guppar så lite som möjligt... :D Tacksam för svar!! Puss på er!!Andra bröstoperationer07Dela
Lilalola04 nov, 2018Uttag av implantat utan lyftHEJ. Jag är intresserad av ta ut mina implantat efter drygt 9 år. Inte någon komplikation eller sådär men har PIP som förbjöds för några år sedan. När jag sist kontaktade kliniken var det inte akut ta ut dem men nu vill jag verkligen det. Kollar lite andra kliniker också i Stockholm. Mina frågor är nu: Några andra med PIP som opere...Andra bröstoperationer00Dela
Totax29 okt, 2018Hur gör ni med småbarn efter operation?Hej! Har haft 4 dygn ensam hemma efter operation (bröstlyft och bröstförstoring), men nu är barnen tillbaka. Nojar mig lite över hur det ska gå. Mina barn är 3 och 5 år gamla och är väldigt fysiska. Kramas och sover helst på mig. Hur har ni gjort? Sovit med dom? Sagt att ni har ont? Låtsas som inget? Inte helt lätt tycker jag. Andra bröstoperationer01Dela
Totax29 okt, 2018Börja träna efter bröstlyft/bröstförstoringHej! Jag vet att man ska ta det lugnt och inte börja träna de första 4-6 veckorna efter en bröstoperation. Samtidigt ska man gärna röra på sig, typ promenader, sa de till mig. Jag är väldigt rastlös redan efter 4 DAGAR och har inte särskilt ont. Finns det ngn risk att stygnen ”går upp” om man tar i för mycket eller att det inte läker som det ska? H...Andra bröstoperationer03Dela
Sidiz29 okt, 2018Lyft komplikationerHej! Skriver åt min sambo då hon ville det. Det är så att hon gjorde ett bröstlyft i början av maj. I följd av detta åkte hon på komplikationer. Hon var tydligen allergisk mot tejpen. Samt att hennes kropp inte klarar av att bryta ner den självupplösande suturen.. detta gav henne infektioner som hon har kämpat sig igenom med antibiotika i fo...Andra bröstoperationer03Dela