Nazars28 jul, 2018BröstförstoringÄr det någon kirurg som gör bröstförstoring genom snitt runt vårtgården?Andra bröstoperationer01Dela
Charmi27 jul, 2018Dermapen på ärrenHej, är det någon som har testat att göra dermapen på sina kirurgiska ärr? Jag funderar på att göra det om 6-7 månader efter min op med ankarsnitt. Jag gör dermapen ansiktsbehandlingar och det har förbättrat min hy väldigt mycket. Så jag tänkte göra ett försök på ärren efter min bröstförminskning. Men jag vill gärna veta om någon annan har testat d...Andra bröstoperationer02Dela
LinneaE25 jul, 2018Implantatbyte, kostnad & vägen dit?Hej! Vilka här har gjort implantatbyte? Vad var orsaken och hur gick bytet till? Jag gjorde lyft + implantat men känner redan nu att mitt önskade resultat med fin underpool inte har slagit in. Måste man betala en helt ny op. om man inte blivit nöjd med slutresultatet? Jag har väl ca 6 månader kvar till slutresultat men eftersom jag inte är nö...Andra bröstoperationer04Dela
Maskrosen122 jul, 2018Någon som opererat sig hos Dr. Mats von WachenfeldtHej, Undrar om någon gjort bröstlyft och full bukplastik hos denna läkare. Tacksam för svar och skriv gärna om ni va nöjdaAndra bröstoperationer00Dela
Charmi21 jul, 2018SvettningarNågon som är orolig för att svettas lite mer än vanligt efter op pga den höga värmen vi har fått i Sverige? Jag ska op slutet av augusti men är ändå lite orolig pga infektionsrisken. Hur har det gått för er som redan har op?Andra bröstoperationer07Dela
Workoutnerd19 jul, 2018Kkab, Ivan eller GiaDet finns ju några här som opererat sig på Kkab i Jönköping. Jag lutar mot Ivan Letterfors, den andra kirurgen Gia tror jag han heter, han vet jag inte så mycket om faktiskt. Kommer göra ett lyft antigen med eller utan implantat. Någon här som gjort det hos Ivan? :) Jag har sett att arbete och han gör verkligen jätte snygga bröst! Har också...Andra bröstoperationer02Dela
Workoutnerd17 jul, 2018Bröstlyft med eller utan implantatFinns det någon här som gjort ett lyft utan implantat? Jag vill såååå gärna ha fasta bröst, ett fint litet bröstveck liksom. Just nu har jag 30 cm från halsgrop till bröstvårta, så mycket hänger dom efter 2 graviditeter och viktminskning. Dom har ju volym kvar, men ändå känns som platta. Om jag bara gör ett lyft är jag rädd att jag ändå inte ko...Andra bröstoperationer03Dela
Workoutnerd16 jul, 2018Art clinic JönköpingJag har sett att Art clinic även finns i Jönköping. Perfekt för mig! Men jag tänker inte bara ta den kliniken för att den ligger närmast såklart. Vill gärna ha lite åsikter och erfarenheter om denna klinik. Finns det någon här som opererat sig där? Vad gjorde du för ingrepp? Vilken kirurg hade du? Längtar så tills jag känner att jag är redo a...Andra bröstoperationer06Dela
Workoutnerd16 jul, 2018Bröstlyft, ingår vårtgårdsförminskning?Ni som gjort bröstlyft, ingick en förminskning av vårtgården? Eller var det något som ni fick betala för som ytterligare ett ingrepp? Jag kommer att boka en konsultation på Art clinic i Jönköping. Någon som har erfarenheter kring den kliniken? Tack!Andra bröstoperationer00Dela
Nya15 jul, 2018Barn tonåringar kroppsideal Ni som har tonåringar som vill göra eller har gjort brösten, hur har ni pratat med barnen om det? Vad har reaktionerna blivit? Vad har ni haft för tankar om det hela?Andra bröstoperationer03Dela