Lompen8703 maj, 2018Komplikationer bröstlyft Någon här inne som fått komplikationer vid bröstlyft plus implantat ? Samt är det vanligt med komplikationer ? Andra bröstoperationer00Dela
Aquadoras02 maj, 2018Önskar lite stöd och peppHej allihopa! Jag postade samma inl'gg i Bukplastik foromet men eftersom jag även ska göra ett bröstlyft så lägger jag den här också. Jag skulle jättegärna vilja få lite stöd just nu. Har precis varit på en andra konsultation hos Dr Oya på strandkliniken och har nu bokat operation den 11:e juni Nedre bukplastik med korrigering av navel och brös...Andra bröstoperationer014Dela
Lompen8702 maj, 2018Så nervös inför sövningen , ge mig allt Hjälp mig nu alla med erfarenheter av sövning , är så sjukt rädd för att sövas . Är sån kontrollmänniska och vet ej hur jag ska klara av det :/ hur känns det ? Ge mig allt både positivt och negativt . Andra bröstoperationer04Dela
Kitty6201 maj, 2018Explantation prisJag har bestämt mig för att ta ut mina implantat. Orkar inte med smärta och obehag längre och saknar att kunna gå utan BH. Ni som tagit ut era implantat, vad har ni betalat? Jag har mailat några kliniker i GBG och frågat om pris och då fått svar att det ligger mellan 15-30.000:-. Jag vill bara ha ut dom till lägsta möjliga kostnad, resultatet komm...Andra bröstoperationer03Dela
Noma29 apr, 2018Bröstvårtor efter amningMina bröstvårtor hänger efter amning och jag står i valet och kvalet om jag ska nöja mig med att fixa till enbart dem eller även fylla brösten. Har någon gjort någon typ av bröstvårtsplastik och har erfarenhet av hur känsel osv påverkas av detta? Andra bröstoperationer02Dela
Wooo29 apr, 2018Hur upplever ni Motiva implantat?Va på konsultation på polarkliniken, berättade att jag är intresserad av motiva och då berättar dom att enligt deras erfarenhet av motiva så är dom mer rörlig i bröstet(?) Att dom åker runt väldigt mycket, även mer komplikationer än mentor implantat (ja jag hörde rätt ;) ) sen att kapseln som blir av implantatet är så tunnt att gör man för häftig...Andra bröstoperationer08Dela
Randirandi27 apr, 2018Efter explantationHej! Ska efter 9 år med silikonbröst nu plocka ut dom för gott. Är helt säker i mitt beslut att inte sätta in några nya och att det kommer kännas bra att vara helt naturlig igen. Nu är det riktigt nära och jag har börjat fundera mycket på hur det kommer kännas att ha små bröst igen. Det är inte så att jag tvivlar på att inte sätta in nya, det...Andra bröstoperationer08Dela
Lisas-resa24 apr, 2018Bröstlyft - funderingar och massa frågorHej, jag är relativt ny medlem här (detta är mitt första inlägg). Jag har länge funderat på bröstlyft då jag är "född" med naturligt "hängande" bröst: de är fasta, på sitt sätt, men bröstvårtorna har alltid pekat neråt och brösten har aldrig varit "runda" eller "perky". Jag har också alltid haft stora vårtgårdar (areola). Jag har varit normalviktig...Andra bröstoperationer08Dela
Shego23 apr, 2018Kan man sätta i piercing efter lyft? Jag är idag piercad i båda bröstvårtorna. Det gjorde rent ut sagt förjävligt ont och jag har ingen större lust att göra om det men vill heller inte vara utan dom. Jag kommer behöva göra ett lyft den dagen det är dags för mig att operera tuttarna. Dom skär ju liksom loss vårtgården och flyttar den men mycket mer än så vet jag inte egentligen, därfö...Andra bröstoperationer00Dela
hanri22 apr, 2018Reformkliniken - bröstlyft?Hej! :) Finns det någon här som gjort bröstlyft med implantat hos Tuve på Reformkliniken? (eller Citadellkliniken när han jobbade där). Har läst på forumet här och Tuve verkar vara en kirurg som många har positiva erfarenheter av. Vill gärna höra era upplevelser! Bröstförstoring utan lyft går såklart också bra. :) Hur lång tid mellan kons...Andra bröstoperationer010Dela