Alexx27 mar, 2018Ta av tortyren?Vad händer om man tar av tortyrbhn innan det gått 4 veckor? Någon som har gjort det? Får man lov att ta av den och tex sola i bikini en timme? Andra bröstoperationer02Dela
Vilja-Rosa27 mar, 2018Motiva Demi eller full? Lite stort eller lite litet? Har alltid haft stora bröst, som nu efter -33kg helt tappar formen. Kommer göra ett lyft/förminskning med inplantat för att få volym uppe igen. Kirurg rek inte att ta bort mer än hälften av min egna vävnad, vilket blir ca 500ml. Bröstbredd 13cm, vilket ger Alterantiv på motiva full 500 och demi 425, hur stor skillnad kan de vara? Andra bröstoperationer02Dela
Vilja-Rosa26 mar, 2018Mycket egenvävnad? Stora och tunga på sikt?Har idag efter -33kg bröst som hänger regält, 75k var strl från början, nu 1000ml men "på fel ställe" ;-) Konsultation hos Tuve på Reformkliniken, vill ha "naturliga bröst" han rek förminskning till 500ml i egenvävnad och motiva full 500cc, men är rädd att dem ska bli för stora och så småningom tunga.. Någon med liknande erfarenheter och bröst?...Andra bröstoperationer04Dela
Plankstek25 mar, 2018Smärta i bröstenNågon annan som upplever som en nypande känsla i brösten när man ligger på sida? Vad kan det bero på? Andra bröstoperationer03Dela
Aquadoras22 mar, 2018Är det någon mer som har ångest?Hej alla Jag har i flera år funderat över att göra en mindre bukplastik och bröstlyft utan implantat. Jag har bestämt mig för bukplastiken men är bara 90% säker på bröstlyftet. Anledningen är att jag får ångest. Jag pendlar mycket i mina känslor där jag å ena sidan är missnöjd med mina bröst nu då de är nästan helt tomma och jag måste konstan...Andra bröstoperationer018Dela
Vililo21 mar, 2018Det här med bröstbandet.. Någon som haft bröstbandet och sedan pausat för att sedan återupptagit det och fått resultat? Är 5,5 veckor sedan jag opererades och har blivit rek att återinföra bröstbandet för att få ner ena bröstet en aning samt att jag vill ha dem lite mer toppiga eller hur man ska säga. (Mina implantat hamnade i sina fickor efter de första 2 veckorna så jag...Andra bröstoperationer03Dela
Mia7820 mar, 2018Hermelinen LuleåNågon som nyligen opererat sig på Hermelinen i Luleå?Andra bröstoperationer00Dela
Mia7820 mar, 2018Bröstlyft med implantat Nordiska KlinikenJag har varit på konsultation ang. bröstlyft med implantat på Nordiska Kliniken, Patrik Höijer. Har så många funderingar, bla. kring implantaten. Patrik rekomenderade mig motiva ergonomix demi 380 cc. Någon här som har dessa implantat? Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare20 mar, 2018Breast Implant Illness. Uttag av implantat + kapsel Hej! Jag önskar att jag hade kommit över ett inlägg som detta innan jag ens gjorde min bröstförstoring. Tack och lov kom jag i alla tillslut över ett liknande och insåg varför jag kanske var så sjuk. Jag kommer nog inte vara på den här sidan så mycket mer, men jag vill bidra med ett inlägg till. Jag drabbades av breast implant illness och ja...Andra bröstoperationer08Dela
Randirandi20 mar, 2018Ni som gjort uttag och lyftHej! Finns det någon här som gjort uttag av implantat och i samband med det bröstlyft? Vad betalade du för det isåfall och tog dom betalt för uttaget eller fick du det ”på köpet” eftersom kirurgen ändå skulle skära upp om man säger så? Kollar man priser kan ju till exempel uttag kosta 20000 och lyft 45000, men behöver man verkligen betala 65000...Andra bröstoperationer00Dela