WallE20 okt, 2016Geléhallon implantat Någon som har bytt sina geléhallon implantat? Är nyfiken på hur kapseln var, om den var tunn och fin eller var det mycket ärrbildning? Andra bröstoperationer00Dela
PennyDreadful19 okt, 2016Ena bröstet hårdare än det andra?För två veckor sedan gjorde jag en bröstoperation, och nu känns det ena bröstet väldigt mjukt och rörligt i fickan medans det andra är mer stumt, lite hårdare och orörligare. Är det normalt att det känns så efter två veckor och att de blir mer jämna sedan? Estetiskt sett är det ingen skillnad på dem. Är orolig att det är tecken på kapselbildning...Andra bröstoperationer01Dela
Leahlo18 okt, 2016High profile eller ultra high profile?En fråga främst till er som både har haft hög- och ultrahög profil, upplever ni stor skillnad på bröstets form? Eller känns dom bara mindre/större? När jag tittar på bilder så tycker jag att ultra höga implantat ser mer fylliga ut, men det beror ju mkt på vad man har för bh/kläder på sig. Jag vill gärna åt den där fylligheten, men då jag redan har...Andra bröstoperationer05Dela
Linnea18 okt, 2016Val av kläder och implantat för lyftande effekt Hej! Har två frågor; hurdana kläder är det lämpligt att klä sig i när man ska på konsultation och prova implantat? För att få till ett lyft med hjälp av bröstförstoring utan att behöva ankarlyft, vilket märke och form bör man välja då på implantaten?Andra bröstoperationer06Dela
MissMonroe16 okt, 2016Kalla fötter inför Konsultation imorgonHej tjejer Har konsultation imorgon hos Örjan på Proforma. Känner att jag bara vill avboka! Är så osäker Hur kände ni inför konsultationen? Gjorde konsultationen er mer säkra? Nån som orkar peppa? Känner liksom ingen som jag känner skulle förstå :( Andra bröstoperationer017Dela
Egen13 okt, 2016Sova skönt på rygg Ett tips för er som inte gillar att sova på rygg. Köp en resekudde!! Alltså en sådan böjd man kan ha i bilen/ flyget. Räddade min sömn och jag ångrar att jag inte provade tidigare. ( sov nästan inget alls första veckan) Sen finns det extra stora kuddar att köpa på Jysk och Mio. Jätte bra att ha bakom ryggen. Så jätte kudde bakom ryggen sed...Andra bröstoperationer013Dela
Linnea13 okt, 2016Vilken klinik/kirurg i Göteborg skulle ni rekommendera?Hej på er! Ska till Göteborg på konsultation i december ang bröstoperation och ev fettsugning, på Art clinic och Klinik 34. Men blir lite osäker på mitt val, är det någon annan "stjärna" avseende klinik/kirurg i Göteborg som jag inte borde missa? :) Blir smått förvirrad! Har annars fastnat för Citadell (Tuve), ska på konsultation där i november...Andra bröstoperationer06Dela
tinkerbell2010 okt, 2016Hjälp! stöd-bh efter operation, chantelle?!Hej! okej, jag pratade nyss med min kirurg och han rekomenderade mig att köpa en bättre stödbh för min svullnad osv än den läkningsbh som man köpte på kliniken. Han rekomenderade chantelle sportbh. Är det någon som har koll på detta. vilken variant ska man köpa? vilken internettsida? och hur tusan ska man veta vilken storlek man har nu efter operat...Andra bröstoperationer036Dela
Linnea09 okt, 2016Bilkörning Hello! :) Hur lång tid efter en bröstoperation kan man börja köra bil? Förstår att det är lite individuellt, men på ett ungefär? Om man sover 3 nätter i staden man opererats i, klarar man sedan att köra hem själv med nga timmars bilfärd tror ni? Andra bröstoperationer08Dela
Linnea07 okt, 2016Val av kirurg Hej på er! Tycker att ju mer jag tittar på bilder här på forumet desto mer känner jag att det är mer utgångsläget än kirurgen som avgör hur slutresultatet blir... Eller har jag fel? Alla kirurger har liksom lyckade resp mindre lyckade resultat.... Kanske att jag upplever att Tuve Mårtensson på Citadellkliniken gör rätt snygga lyft och ärr,...Andra bröstoperationer027Dela