Sussss7631 jan, 2016Ankarlyft "Bild"Nästa vecka är det dags för 3 mån kontroll. Ärren har läkt fint och är nöjd med vårtgården min kirurg förminskat. Andra bröstoperationer07Dela
Tjej 198231 jan, 2016KomplikationerHej! I december 2011 gjorde jag bröstlyft + förstoring. Allt gick jättebra och jag blev väldigt nöjd med resultatet! Hade aldrig kunnat tro att dem kunde bli så fina ;-). Efter att ha känt ett tag att jag vill ha större bröst, så har jag bestämt mig för att byta ut dessa implantat till större. Jag är inne på denna sida dagligen, och jag tycke...Andra bröstoperationer01Dela
Saram8831 jan, 2016Någon som gjort bröstlyft utan att byta gamla redan inopererade implantat?Ska i mars göra full Bukplastik och fixa brösten efter graviditeten och amning. Men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska göra bröstlyft och byta ut mina gamla implantat eller om jag bara ska göra ett bröstlyft..det är en ekonomisk fråga och skulle helst vilja komma undan med att bara göra lyft. Söker nu efter dom som gjort endast lyft nä...Andra bröstoperationer00Dela
Babii_emma31 jan, 2016Tejp frågaHej! Undrar hur länge skulle/ska du tejpa dina ärr efter din op? Jag vet juh armt det är olika från klinik till klinik och vilken Kirurg man haft. Mest nyfiken :) Jag ska tejpa i 6 månader...Andra bröstoperationer06Dela
Kavorka30 jan, 2016Lufta brösten???Har läst lite här och där att råden för hur man ska använda bh de första läkveckorna är olika. De råd jag har fått är att ha kimberly-ambecita bh på mig dygnet runt i 8 veckor för bästa resultat. Visst, i duschen är den av men sedan är den på. Så nu blir jag väldigt nyfiken när jag läser om att "lufta" brösten några timmar om dagen? Varför vill...Andra bröstoperationer020Dela
hannaj30 jan, 2016Någon här som laserbehandlat sina ärr efter bröstoperation? Hej! Jag var på min slutkontroll hos min kirurg igår. Det är 4 månader sen op nu. Han tyckte att det såg jättefint ut och jag är Supernöjd. Dock frågade han mig om jag ville ha laserbehandling, IPL, på mina ärr. Jag tackade ja till det och har en bokad tid och kommer göra minst 2 behandlingar. Så nu är jag nyfiken.. finns det någon mer som...Andra bröstoperationer05Dela
CamBar30 jan, 2016Brösten åker isär och ger smärta nattetid! Vid återbesöket informerades jag om att stödbh:n skall endast vara på dagtid. På natten skall man vara utan för att minska risken för infektion och tryck på ärren. I natt höll jag på att bli tokig av smärta. Brösten glider isär emot armhålorna. Mellan brösten blir huden galet spänd och lyfter sig. Stod inte ut till slut utan tog på mig bh:n. Kommer...Andra bröstoperationer010Dela
Jordgubben8229 jan, 2016Citadellkliniken vs Bellakliniken Är det någon som varit på konsultation hos båda dessa klinikerna? Eller bara valt mellan dom? Vad var det som gjorde att ni valde den ana kliniken och inte den andre? Om ni valde citadell, vem valde ni där? Andra bröstoperationer06Dela
ollibolli29 jan, 2016Lyft och ta bort implantatHej! Undrar om någon av er har erfarenhet av o ta bort implantat och göra lyft? Min läkare rekommenderade dock o ta ut implantaten o vänta 6 månader sen göra lyft....Andra bröstoperationer01Dela
Jordgubben8229 jan, 2016Op brösten i april, hur blir sommaren?Hej! Ska operera mina bröst den 19 april. Lyft och antagligen inlägg. När kommer jag kunna bada då? (Om allt läker som det ska) Och när kommer jag kunna ha bikini? Under bikinin ska man har tejpat va? Hur länge e det man ej ska bära tungt? Och vad menas med tungt. Har en 1,5 åring då på ca 10kg. Andra bröstoperationer011Dela