Emmi7630 jul, 2015Två månaderNu är det två månader sedan jag opererades. Tejpen kliar lite, men försöker fortsätta ett tag till. Före jag provar ProsilAndra bröstoperationer01Dela
Saendra28 jul, 2015Skadestånd pga missnöjd med storlekHej tjejer. Hittade på en tidningsartikel i en tidning häromkring. Kvinna som opererat brösten i Stockholm. Blivit missnöjd med storleken och nu kräver att kliniken rättar till detta (gratis antar jag) eller betalar skadestånd till henne. http://www.arbetarbladet.se/gastrikland/gavle/kvinna-missnojd-med-brostforstoring För min del känns...Andra bröstoperationer05Dela
Tingeling928 jul, 2015På torsdag är det dags!Ja på torsdag är det äntligen dags för operation . Börjar bli nervös nu så nu behöver jag peppning och gärna lite tips också. Vad packade ni med er till kliniken när ni opererades? Vad orkar man göra efter operationen? Andra bröstoperationer04Dela
super12328 jul, 2015Snitt under bröstet - citadell Hej tjejer, En fråga till er som opererat er på citadell och gjort snitt under bröstet. Ska opereras om tre veckor och undrar hur det funkar med bh efter open? Har ju förstått att det inte är en tortyr som används, så får man en vanlig bh som inte är uppklippt? Och isf, hur länge har man den? :) Andra bröstoperationer06Dela
Asirnas27 jul, 2015Månad kvar till korrSatt nu här och bara kollade igenom på forumet, precis nu kollade jag ner i högra hörnet av min dator där det står den 28/7. Alltså är det något mindre än en månad kvar till korrigeringen. Säkert många av er som märkt så har det vart en jobbig period för mig, har fått vänta 2,5 månad då det fanns ont om tider på kliniken i Augusti samt kliniken...Andra bröstoperationer06Dela
Vickevire527 jul, 2015Stenhårt område på bröstet!?Hej! Det är 5 veckor sedan min op. Ankarlyft och förstoring. Hade en blödning i mitt vänstra bröst efter op. Det har sedan dess krånglat med allt möjligt! :( det senaste är att jag jag är stenhård på underpolen. Typ ovanför snittet.. Är fortfarande lite blå-brun på det bröstet.. Det hårda är ett område som är lika brett som tre fingrar och lika hög...Andra bröstoperationer012Dela
danica26 jul, 2015BröstvårtsoperationMina bröstvårtor är ojämna. Vet någon om bröstvårtor går att operera?Andra bröstoperationer03Dela
Maggan1846025 jul, 2015Förstoring & lyft: runda eller anatomiska?Jag skall göra både lyft och förstoring och kan inte tyckas bestämma mig för runda eller anatomiska. Olika läkare säger olika... Vissa säger att jag bör ha runda eftersom jag inte har någon egen form kvar, och vissa säger att anatomiska är bättre för då kan "mitt egna" bröst vila uppe på skidbacken som ett anatomiskt bröst skapar och därför mindre...Andra bröstoperationer01Dela
Alleirbag25 jul, 2015Vi som opererar oss i September 2015Jag vill ha en grupp för oss som opererar oss i September också, blev så avundsjuk på de andra grupperna :D Vilka mer opar sig under månad nio? Har bara 6 veckor kvar till min, vill att tiden ska gå fortare!Andra bröstoperationer0205Dela