timjan12 jun, 2015Köra bil dagen efter op?Om man nu inte har någon som kan hämta på kliniken efter Op, är det möjligt att köra hem själv?Andra bröstoperationer04Dela
Emmi7612 jun, 2015Är brösten för långt ner efter lyftet? "Bild"Har gjort korrigering olika stora bröst, inlägg och stort bröstlyft för två veckor sedan. Nu önskar jag omdömen, borde brösten varit högre upp? Jag känner mig glad efter operationen eftersom mitt utgångsläge var ..,,. Men när jag ser bilder, så tycker jag att andra har brösten högre, eller.Andra bröstoperationer08Dela
Dita201512 jun, 2015Hur vet man vad man ska välja och vart man ska vända sig?Hej! Ny här och jag behöver hjälp! Jag har under många år funderat på att göra en bröstförstoring och av olika anledninga har det aldrig blivit av. Men nu känner ja att det är dax, men det finns ju en uppsjö av kliniker och olika implantat att välja mellan. Bor i Värmland. Finns de någon som vet hur jag ska börja? Kram Andra bröstoperationer05Dela
Lama11 jun, 2015hur länge har man ontHur länge tror ni är det "normalt" att ha ont? Jag har en jobbig tryckande ont under ena brösten.Vid ärren och revben. Jag har gjort lyft också.Har gått 8 dagar sen operationen. Det känns som att det gör lika MYCKET ONT som efter operationen. Jag har varit på återbesök igår och det ser bra ut säger dom. Kan det vara ärr som strullar eller implantan...Andra bröstoperationer04Dela
Asirnas10 jun, 20153 återbesök på GIdag ska jag åter igen ner till Malmö för det tredje återbesöket. Är packad o klar och ska nu alldeles strax sova. Imon skall Helena komma på mina bröst, de båda har ledsna bröstvårtor som inte alls ser bra ut och de andra kapselkontraktur som hon skall fastställa imon då hon ska känna på brösten. Mitt bröst har blivit bolligare och bör...Andra bröstoperationer03Dela
Emmi7610 jun, 2015Cicatrix cream eller silimedsilikonstift?Blev rekommenderad silikonstift att börja använda efter en månad på ärren. Vad är det för skillnad på creamen eller stiftet. Vilket har ni föredragit på ärren? Och vad har gett bra resultat?Andra bröstoperationer03Dela
Sinoow10 jun, 2015Röda prickar över ärrenDen senaste tiden har de kliat något fruktansvärt över mina ärr.. Och igår när jag bytte tejp så var de en rad av röda prickar över ärren. från start till slut av ärret.. Någon som känner igen sig?? Jag vet inte hur jag laddar upp en bild Andra bröstoperationer01Dela
Felize10 jun, 2015Min klinik täcker alla komplikationer det första året - NÄR uppstod era komplikationer? Hur länge efter OP upptäckte ni att ni fått en komplikation?Andra bröstoperationer011Dela
Fiffilina10 jun, 2015Hur ofta byter ni tejp och luftar... Hur ofta tar ni av er sport-bh och luftar brösten? Och hur länge sen var op? Hur ofta byter ni tejp på ärren? Andra bröstoperationer010Dela
kristalla09 jun, 2015kliniker som gör "större bröst"Jag vill lägga in nya bröstimplantat och göra ett lyft. Vilka kliniker läggre in "lite större" implantat ( 700cc och uppåt) samt gör det snyggt och bra? :) Andra bröstoperationer01Dela