Bläckpennan21 dec, 2014Får man en BH?Någon som vet om man får en BH om man opar sig via något landsting? Andra bröstoperationer04Dela
Me8621 dec, 2014Blodförtunnande ?Jag undrar om man får blodförtunnande medicin före operation som motverkar blodpropp? Jag räknar jo med det , men har inte hörd nån som har nämna det. Skal Opa mig på Citadell. Andra bröstoperationer05Dela
Bläckpennan21 dec, 2014Bygelfri bhHej! Vart hittar man de bästa bygelfria bharna? Ska vara någon form av vaddering i, bröstvårtorna vill jag inte visa, haha! Någonstans i Göteborgs traktern vore bra? Eller någon bra på nätet? Alla förslag tas tacksamt emot!!Andra bröstoperationer012Dela
Bennybob21 dec, 2014Djungel av kirurger, vem ska man välja? Hej! Sedan jag fått barn så blir min längtan efter en bröstoperation bara större och större. Jag har kikat runt här men tycker att det är otroligt svårt att försöka välja klinik och kirurg. Förstår att det förmodligen är lättare att gå på konsultationer och se vem man klickar med men tänkte ändå höra vem ni valde och varför? :) Jag har tänkt o...Andra bröstoperationer08Dela
Lindavallmo21 dec, 2014Har fått ett sår på ärret!Hej! Idag skulle jag byta tejpen och upptäcker ett litet litet sår på ärret nedanför bröstvårtan (jag har gjort minilyft) Jag fick panik såklart men jag tejpade på den nya tejpen. Herregud är det här en början på infektion eller är det en reaktion på tejpen? Imorgon kan man ringa till sjuksköterskan så jag får fråga henne lite mer. Har...Andra bröstoperationer04Dela
Avcca21 dec, 2014Denna hemska klåda!!!!! Ghaaaa!!!Var bara tvungen att få ur mig!!! Det kliar, och kliar, och kliar!!!!! Ghaaa, någon som har något tips på lindring? Har bara gått fyra dagar sedan OP men det kliar som tusan dag som natt, har gjort ett bröstlyft....Andra bröstoperationer05Dela
Karin 7520 dec, 2014Vampyrmetoden mot fula ärr?Jag gjorde ankarlyft för ett år sedan. Hur man än vrider och vänder på det så blir de ju ärrbildning efter en sådan operation. Nu funderar jag på det här med vampyrmetoden som används för hudföryngring. (Kanske mest i ansiktet) Undra om det kan funka på ärrvävnad? Ni vet när man tar eget blod och injecerar.. Andra bröstoperationer00Dela
Urband_Legend19 dec, 2014Jag har lust att bränna upp mitt tortyr band. GRRRJag är bara tvungen att gnälla av mig. Det är 3:e natten som jag vaknar och det skaver överallt och jag är stel som en pinne. Just nu hatar jag mitt tortyr band. Jag har så ont under min armhåla just nu, det bränner och jag kan inte ta ner armarna. Jag försöker stoppa i pads av olika slag men känner att inget hjälper . Gahhhhh blir tokigAndra bröstoperationer04Dela
Bläckpennan18 dec, 2014LandstingetNågon som på något sätt opererat brösten via något landsting? Andra bröstoperationer05Dela
thereze_0318 dec, 2014Smärta efter korrigering av bröstlyft/implantatFörra året i dec gjorde jag bröstlyft + förstoring hos dr gerlee i Helsingborg. Jag var väldigt nöjd och rekomenderar dem starkt! Jag hade inte Ont i eller runt brösten efteråt men ryggen... Herregud va ont jag hade! Antar att jag överansträngde den eftersom armarna i princip var obrukbara de första dagarna. I tisdags (14-12-16) var jag på pl...Andra bröstoperationer00Dela