Asirnas15 dec, 2014Hur valde ni klinik?Hur gjorde ni när ni valde er kirurg/klinik? Vill gärna ha alla tips o saker man bör tänka på! Vill inte glömma något :) Andra bröstoperationer06Dela
Linnéa.W15 dec, 2014Bilder - Hur brösten förändrasTänkte dela med mig av lite bilder av hur brösten kan förändras de första 4/5 veckorna. Andra bröstoperationer06Dela
Linnéa.W15 dec, 2014Beställa BH från englandHej! Har efter operationen hamnat på stolrke 65J - låter enormt men är inte så stort som det låter. Dock har change knappt några BH:ar i så stora storlekar med så liten omkrets. Hon som driver butiken har föröskt nå huvudkontoret för att få in fler men skulle inte få in något mer förrens i vår och hon vet inte riktigt vad hon får så tänkte jag...Andra bröstoperationer08Dela
Urband_Legend15 dec, 2014Operation redan imorgon!!!!Ultra nervös då Mia ringde från Bellakliniken och sa att de hade redan tid imorgon. Så imorgon bär det av för mig och mina nya tuttar!Andra bröstoperationer05Dela
Avcca15 dec, 2014Muskel och rörlighet vid enbart lyft?Är det samma muskelpåverkan vid enbart lyft tro?Andra bröstoperationer06Dela
Lady P14 dec, 2014Asymmetriska bröstJag har sedan puberteten haft asymmetriska bröst. Nu när jag ammar mitt andra barn så blev skillnaden så otroligt enorm att jag hatar mina bröst än mer. Jag känner mig missbildad och ful. Jag tror att det högra bröstet är E-kupa och vänstra är A-kupa. Det högra bröstet har även blivit så fruktansvärt tungt och hänger. Imorgon ska jag saml...Andra bröstoperationer04Dela
Kiwi8514 dec, 2014Tredagars ankar lyft och förstoringSå svårt att bedöma sig själv. 3 dagar har gått sedan op. Hur ser det ut i andras ögon? Dom är inte förstora va? De va det jag va mest rädd för. Känns helt okej :) hoppas de blir bra när de läkt!Andra bröstoperationer020Dela
Urband_Legend13 dec, 2014bilder önskas på er som har lagt in 600cc och haf 200 cc innan i egen volymSom rubriken lyder... Jag har 250 i egen volym och ska göra en förstoring på 600cc i inlägg ska även lyfta om ni har bilder på efter ni har lyft och förstorat och varit i samma sits som mig vore toppen. Andra bröstoperationer011Dela
Boobis7012 dec, 2014Eurosilicone, någon som har deras inplantat inopererad Precis som jag skrev, är det någon som har Eurosilicone inplantat inopererad. Jag har ganska smal bröstkorg och för att kunna få större inplantat än den jag har nu (630cc) måste jag använda mig av Eurosilicone inplantat. Jag ska göra en korr den 3/2 2015 och samtidigt byta ut mot större inplantat. Tack för hjälpen tjejer.Andra bröstoperationer00Dela
CeeJaay12 dec, 2014Per windh eller Claes Laurit bröst korr??Hej allesammans, var ett tag sedan jag varit inne här. för ca 3,5 år sedan opererade jag mig hos Peter Cosmo på Citadellkliniken. Resultatet blev Db... Jag skulle gjort en korr igen för ett år sedan men blev magsjuk, men det känns endå skönt för på något set kanske det inte var meningen att jag skulle göra en korr hos honom då jag verkligen in...Andra bröstoperationer00Dela