Nk8206 okt, 2014Ärren 13 dagar *bild*Igår bytte jag tejpen själv för första gången hemma. Hade hjälp av min man.. Ser ju lite ovant ut. Andra bröstoperationer017Dela
stajltingla05 okt, 2014Ont i ena bröstet efter ankarlyft/implantat?Hejsan! Är inne på min dag 3 efter bröstoperation. Mentor/runda/släta/bakom muskeln/ankarlyft. Dom två första dagarna spände det mest. Nu har jag däremot börjat få ont mot armhålan i vä bröst. Ungefär samma känsla/smärta som när man råkar anstränga sig. Det gör ont av o till hela tiden. Nog framförallt när jag gör vissa rörelser eller böjer mig...Andra bröstoperationer02Dela
Anielle05 okt, 2014Donutlyft hjälp. Bild finnsVill så gärna lyfta och förstora men jag vill till vilket pris undvika ankarlyftet, så nu har jag läst på massor och hittat något som kallas donutlyft. Någon här som gjort det i kombination med förstorning? Var i så fall? Och skulle jag kunna passa för den typen av lyft? Vore väldigt tacksam om någon kunnig inom ämnet kunde hjälpa mig lite :)...Andra bröstoperationer03Dela
Carr05 okt, 2014Sommarklänning som döljer stödbh:n? Åker på semester i januari, op den 14 okt och kommer ju att ha stödbh på mig under resans gång. Har ni tips på hur klänningen ska vara skuren runt axlar, hals för att man ska slippa se massa av bh:n. Tänker mest på kvällsklänningarna när vi är ute och äter osv. Dagtid få d bli lösa linnen och då bryr jag mig inte. Andra bröstoperationer00Dela
Boobis7005 okt, 2014Något stämmer inte Ja, då är det dags för en problem till.Mina bröst har sjunkit ganska bra. Dem har fått ganska bra underpol.Nu dök det upp en liten problem.Tuve ( kirurg) var tvungen att sänka bröstvecket på vänstra bröstet, dem låg inte på samma nivåAndra bröstoperationer011Dela
Bellan05 okt, 2014Fortfarande värk i höger bröst, åtta veckor efter operation.Jag gjorde ett lyft och förstoring för två månader sedan och från dag ett har jag haft mer problem med det högra bröstet. Har haft mer värk i det och det har också sett visuellt större ut än det vänstra. Det högra bröstet var större från början och det gjordes även en reduktion för att brösten skulle bli mer symmetriska. 375 cc lades in i båda brö...Andra bröstoperationer03Dela
Bellan05 okt, 2014Tejpa ärr, vilken tejp är bäst?Jag gjorde ett lyft samt förstoring för åtta veckor sedan och har tejpat mina ärr med micropore, den bruna varianten. Har även prövat den silikonbaserade tejpen vid några tillfällen. Undrar vilken tejp som är bäst för att få snygga ärr och minska belastningen på ärren? Har ni några erfarenheter? Silikontejpen känns skön mot huden men jag upplever...Andra bröstoperationer05Dela
Carr04 okt, 2014Citadelltjejer, hur gör man med håret? Tvättar man håret med den där bakteriedödande tvålen också? Andra bröstoperationer06Dela
hubbabubba04 okt, 2014Operation av Mattias?Hej! Undrar vilka som opererats av Mattias Elmer på laser & estetik i sthlm? Har sett ett enda inlägg hittills som någon op har gjorts av han, det måste ju finnas många mer?? Bara sett Patrik Höijers namn. MvhAndra bröstoperationer04Dela
Carr03 okt, 2014Hallå? Fler som ska göra bröstförminskning ?Finns det några fler som ska förminska utan ilägg? Har gjort eller ska?? Andra bröstoperationer06Dela