DubaiLady16 sep, 2014Vad fick ni betala på CitadellklinikenNi som har gjort ankarlyft,bröstförstoring och stora bukplastiken samtidigt på Citadellkliniken,vad fick ni betala? Andra bröstoperationer05Dela
Boobis7016 sep, 2014Rädslan för infektioner När man är sjukskriven har man tid att läsa och surfa på nätet lite mer. Det gjorde jag och nu, har jag en obehaglig känsla i magen. Läste om två kvinnor som råkade ut för en hemsk infektion 2-3 veckor efter bröstoperation. Tänk vad hemskt. Jag ska till återbesök på fredag. Hoppas på inget sådant. Usch, starkars dem tjejer som är tvungna att igenom...Andra bröstoperationer02Dela
Flipflop15 sep, 2014Hjälp!! Varar efter ankarlyft & förstoring!Hej! Gjorde för två veckor sedan ett ankarlyft & en förstoring! Nu har T korset börjat vara en del, har även varat en del kring bröstvårtan! Har kontaktat kliniken för ett återbesök under morgondagen! Men vill gärna veta om någon annan varit med om detta!? Tacksam för alla svar!!Andra bröstoperationer016Dela
Boobis7015 sep, 2014Svullen i magen efter opNu är jag, gnälliga lisa, tillbaka igen för att gnälla. Vet ej vad jag ska göra. Framåt natten redan från op dagen har jag svullen och väldigt spänd mage. Den är väldig svullen så att det spänner i huden. Det kanske är normalt efter en bröstoperation men min fråga är: när kommer svullnaden i magen att gå över? Jag är snart på min 7 dagen. Andra bröstoperationer04Dela
Lili8115 sep, 2014GerleeHej igen! Hur många av er här inne som har opererat brösten hos Gerlee kliniken?Andra bröstoperationer06Dela
Anonym användare15 sep, 2014Då var det gjort!!Då var min renovering gjord. Ligger på kliniken nu och får åka hem imorgon bitti, alt har gått bra även om jag hade väldigt väldigt ont när jag vaknade. Op berättelse kommer när jag fått se hur jag ser ut. Ville bara dela med mig till min POF familj och säga att jag är så glad att jag gjorde det! Andra bröstoperationer06Dela
Husmusen15 sep, 2014Vilken kup-storlek får jag?Grubblar mycket på vilken ku-storlek jag kommer att hamna på efter operationen. Har 75-80 A nu. Är 169 cm lång och väger typ 57-58 kg. Ska lägga in 375 mellanprofil plus. Vad kan man tänkas hamna på då? Andra bröstoperationer06Dela
Nk8215 sep, 20141 vecka till operation Lyft En vecka och en dag kvar till min operation. Ska göra ett ankarlyft och är mera nervös än vad jag var första gången vid min bröstförstoring. Många tankar som snurrar, kommer vårtgårdarna hamna på rätt ställe, kommer dom se likadana ut, eller olika?? Har ett sjukt stort kontrollbehov.. Nu hoppas jag verkligen att jag får det resultat som jag önsk...Andra bröstoperationer013Dela
Boobis7015 sep, 2014På bättringsvägen Nu har jag intagit min sista antibiotika kapsel. Smärtan är mer eller mindre helt borta. Min klådattack har avtagit, det kliar lite men inte som igår. Jag är fortfarande rädd att stygnen ska spricka när jag t ex duschar men det är mer psykisk, tror jag det går över efter återbesök på fredag. Boobsen har börjat sjunka till sin rätta plats, men det ä...Andra bröstoperationer00Dela
Lili8114 sep, 2014BhHej tjejer! Någon mer än mig som har gjort Bröst lyft och förstoring och fått veta att man måste ha bh med separata kupor? Varför måste man det?Andra bröstoperationer00Dela