DubaiLady19 aug, 2014Känsla i bröstvårtorNi som gjorde ankarlyft med bröstförstoring har ni känsla kvar i bröstvårtorna? Andra bröstoperationer03Dela
Woopie19 aug, 2014AllergiKan man vara allergisk mot silikonbröst?? Jag är känslig mot bl.a latex o är tveksam någon som vet?!Andra bröstoperationer04Dela
Daisy19 aug, 2014Ni som opererat både bröst & buk samtidigt? Hej tjejer, Ni som utfört kombi op; bröst & buk under samma narkos, hur har det varit? Hade Du valt att göra ett kombinerat ingrepp igen med facit i hand eller hellre delat upp dem? Är jag tokig om jag kör lyft/förstoring/full buk på samma gång? Tänker på dagarna efter osv. Berätta gärna hur det varit för dig? :) Tack snälla. Andra bröstoperationer037Dela
crunchy19 aug, 2014Hälsodeklarationen från CitadellklinikenDet kanske är en dum fråga. Jag har fått hem hälsodeklarationen från Citadellkliniken och fyllt i den. Men förstår inte om jag ska posta den till kliniken i förväg eller ta med den själv på operationsdagen? Jag är egentligen inte nervös utan ser verkligen fram emot operationen. Ändå så spänner jag mig så hemskt att jag får huvudvärk och mår pyt...Andra bröstoperationer02Dela
DubaiLady19 aug, 2014Placering av implantâtHej! Nu börjar snurra ordentlig i huvudet av alla frågor om bröst förstoring. Vill gärna veta era erfarenhet med framför och bakom bröstmusklen placering av implantat.Vilken är bättre? Har tänkt göra både bröstlyft och bröstförstoring så jag undrar om rippling kan tillkomma även om man gör bröstlyft. Andra bröstoperationer04Dela
truppen18 aug, 2014Vilket lyft ger finast ärr??! Hjälp!Vilken lyft metod skulle DU gjort ifall du ville ha minst synligt ärr?? Alla åsikter är välkomna :) Har inget extrem häng och vill fortf ha kvar den naturliga looken. Andra bröstoperationer012Dela
DubaiLady18 aug, 2014Citadellklinikens kirurgerHar bestämd mig att bli kund hos Citadellkliniken och har läst många trådar ang.kliniken. Men jag undrar en sak: Peter Cosmo vs Tuve Mårtensson Era åsikter ,tack Andra bröstoperationer07Dela
DubaiLady18 aug, 2014Nya bröst till alla :)Hej! Jag är helt ny innom deta område och har massor med frågor. Efter 3 graviditeter och långa ammnings perioder mina bröst är i stor behöv av ompyssling :) Har bestämt mig att göra operation på våren 2015.Tror att jag är i behöv av både bröstlyft och förstoring. Har googlat väldigt mycket ang. klinikerna och efter jag bor i södra...Andra bröstoperationer09Dela
Bellan18 aug, 2014Hjälper Bröstband?Jag gjorde ett bröstlyft och förstoring för 14 dagar sedan på Strandkliniken. På återbesök en vecka senare gav Oya mig ett bröstband som jag skulle använda den närmaste tiden. Fick dock inte klart för mig syftet med bandet. Mitt högra bröst har hela tiden varit mer svullet än det vänstra och suttit högre upp. Har nu använt bandet under en veckas ti...Andra bröstoperationer09Dela
Bellan16 aug, 2014Värk och svullnad i höger bröst, orolig!I dag är det 12 dagar sedan jag gjorde ett bröstlyft och förstoring. Har redan från början varit mer svullen och haft mer ont i det högra bröstet. Det bröstet var även lite större än det vänstra innan operationen, vilket Oya korrigerade. På efterkontrollen en vecka senare tyckte Oya att det såg bra ut men rekommenderade mig att använda ett bröstban...Andra bröstoperationer02Dela