Hedda30 jun, 2013Infektioner?Jag läste nyss ett inlägg om en tjej som fått infektion i sitt ena bröst. Är detta vanligt? Är det många här som fått det?Andra bröstoperationer01Dela
tjabo29 jun, 2013Patrik Höijer och hans kollegor är BÄST!Igår opererade jag mina bröst på Laser och Estetik i Stockholm och måste bara ösa beröm över denna fantastiska personal! De var alla så snälla, lugna och serviceminded. Så om ni funderar på att göra en bröstförstoring och bor i närheten eller i stockholm så kan jag verkligen rekomendera detta ställe! Nån mer som har opererat sig på L&E och som känn...Andra bröstoperationer07Dela
L4c0st328 jun, 2013Ris och ros!Har idag bokat både konsultation och op datum hos Örjan på proforma för förstoring+lyft! Vet att det förmodligen står massor om honom som kirurg här på pof men hoppas att ändå vill hjälpa mig med era erfarenheter av honom! :) Hur har ni haft det som blivit op av honom? Upplevelsen? är ni nöjda? Många som gjort både förstoring och lyft? Vad har ni...Andra bröstoperationer013Dela
sweetiepie28 jun, 2013Rimligt pris? bröstlyft vänta 4mån sen inläggJag ska göra bröstlyft sedan ev lägga in implantat. På KKAB sa de att jag skulle göra lyftet först och det kostar 40500 sedan vänta MINST 4 mån innan jag lägger in implantaten och då betlar jag 22000kr till. Så totalt 62500kr är det rimligt ? :) Och har ni andra också gjortbröstlyft och sen vänta x månader för att lägga in implantatet ell...Andra bröstoperationer07Dela
sweetiepie28 jun, 2013Per Windh ?, bra , dålig? AnkarlyftHej!! Någon som har bra/dålig/vettig info om Per Windh? Jag ska göra ett ankarlyft och ev lägga in implantat. Kram!Andra bröstoperationer05Dela
sweetiepie28 jun, 2013Hemska ärr pga ung ålder?Hej! Jag tänkte kolla läget här.. Jag va på konsultaiton hos Peter på Calanderska. Han ville inte göra min op pga att jag va inte tillräckligt "dålig" eller va man ska säga. Inte tillräckligt häng och hade bra med egen vävnad? Jag gick därifrån gråtandes iafl... Och jag har varit på tidigare konsultationer och aldrig hör något om att ja...Andra bröstoperationer013Dela
Noob27 jun, 2013Bröst+mage 6 veckor! *bilder*Här kommer lite nya bilder på brösten efter bröstlyftet och förstoringen samt magen efter min stora bukplastik! Är så himla nöjd verkligen! Love love love! Andra bröstoperationer04Dela
Mishelle27 jun, 2013Typ v tejp?Hej tjejer! Snart är det dags för min operation. Vet ni vilken typ av tejp som är bäst under de första veckorna efter bröstoperationen? Många skriver att silikontejp är mycket skönare för ärren...Men vissa tycker att den ska man använda lite senare, när ärren är redan slutna. Kan ni tipsa/länka det ni tycker är bäst? Känner mig lite nervö...Andra bröstoperationer03Dela
Prinsiipessan25 jun, 2013Märke implantat?Hej! Jag sk lyfta och förstora mina bröst hos dr Patrik Höijer, men har funderingar på märken och höjder, är det någon som har erfarenhet eller vet skillnaden på tex Allergan och Mentor? Han rekommenderade Allergan high profile, men jag är rädd att de kommer kännas hårda...? Sen kan jag tycka att de va lite smala, men det var de bredaste som fanns...Andra bröstoperationer00Dela
Calibra24 jun, 2013Implantatsbyte märke?!Någon som har erfarenhet av det hos Gunnar Kratz? Pris? Andra bröstoperationer02Dela