lunsan18 jun, 2013Här kommer tips på en sida Den här sidan kollade jag in innan jag opade mig. Fina bröst i olika strl :www.plastiikkakirurgia.net/galleryAndra bröstoperationer00Dela
päronet18 jun, 2013Någon som gjort bröstförstoring på Läkarhuset norr eller polarkliniken?Finns det någon som gjort bröstförstoring på någon av dessa ställen? Har varit på konsultation på Polarkliniken och ska på konsultation på Läkarhuset om en vecka drygt.. Skulle vilja veta lite mer om de olika klinikerna. Någon som hört nåt om någon av dom?Andra bröstoperationer09Dela
Forma17 jun, 2013Krampande bröst????Mina bröst "fyller" 3 veckor på torsdag. Allt har gått bra . I går kväll började brösten dra i hop sig och bli stenhårda. Detta var väldigt obehagligt , höll på hel kvällen och natten. I dag normala . Dom är fortfarande lite svullna, ser helt ok ut. Överansträngning ?? Någon som haft liknande?Andra bröstoperationer03Dela
Carrran16 jun, 2013Funderar på lyft och ifyllnad i Ockelbo, ngn med erfarenhet?Hej Jag vill fixa till mina bröst nu efter vårt 3e barn. Jag har flera vänner som har opererat sig i Ockelbo men alla har "bara" stoppat i och deras resultat är super bra. Hur är dom på lyft? Jag lästa någon gammal tråd att de inte var bra på det, men jag vill gärna ha era åsikter :-) Jag är helt ny på detta forum och har inte sån stor koll på...Andra bröstoperationer01Dela
emilie8516 jun, 2013Ny som gjort explanation vilken klinik/kirurg hade ni?Hej, Precis som rubriken lyder så undrar jag vilken klinik och kirurg ni valde när ni gjorde eran explantation? Jag har bokat in mig för en konsultation hos Patrik Höijer på Laser och Estetik Stockholm efter att ha läst mycket bra om honom här på forumet så det ska bli spännande och se vad jag tycker. Gjorde min bröstförstoring på Viktoriaklinik...Andra bröstoperationer02Dela
emmabett16 jun, 2013Överlämna ansvaret till kirurgen?äntligen har jag bokat min efterlängtade operation:) blir lyft och förstoring, på konsultationen förklarade jag vad jag va ute efter för resultat, fick då prova implantat, det första kändes alldeles för platt (ingen aning vad för storlek) sedan fick jag prova nästa som kändes ok:) det va då 550 cc mellan profil, runda... gjorde konsultationen i mar...Andra bröstoperationer04Dela
sussipussi16 jun, 2013Sola- vilken tejp är bäst?Dags att sola :) Men vilken tejp är bäst. Den vita eller bruna? Eller finns det nån särskild tejp med solskydd? Tänkte snart börja med ProSil men tejpa i solen.Andra bröstoperationer014Dela
Dalkullan15 jun, 2013Bröstförstoring i OckelboHej allihop! Jag har varit på konsultation i Ockelbo och har beslutat mig för att göra operationen där. Jag har läst en del här på forumet och är nöjd med valet av klinik 🙂 Jag undrar om det är någon som har något att säga om kliniken i dagsläget och om det kanske är någon mer som ska dit den 28/8 för operation? Jag valde 300cc, men nu kä...Andra bröstoperationer03Dela
Hedda14 jun, 2013Kirurg som är bra på ovan muskelNär jag läser olika inlägg här verkar det som att de flesta väljer placering av implantat bakom muskeln och att de flesta kirurger rekommenderar detta. Finns det någon som har erfarenhet av en kirurg som är duktig på att lägga framför muskeln? Och som rekommenderar det?Andra bröstoperationer011Dela
PetShop14 jun, 2013Bröstlyft resultatHej Jag har ett bröstlyft inbokat på måndag och nu böjar det blir lite nervöst. Är född med rejäla hängisar och har funderat på detta i nästan 20 år... Äntligen är det dags! Undrar om någon med erfarenhet kan dela med sig av operationsberättelse. Smärta? Återhämtningstid? Hållbart resultat? Att tänka på? etc etc Tack på förhand!Andra bröstoperationer04Dela