Dirigo21 maj, 2013Hängbröst!Hur räknar man ut hur mycket häng man har på brösten? Jag vet att jag har stort häng (!!) men är intresserad utav att få veta exakt.Andra bröstoperationer012Dela
Olivia7320 maj, 2013Vilken kupstrl kommer jag få tror ni?På onsdag smäller det :) Då ska jag göra min bröstförstoring, ska lägga in 450cc runda mintexturerade höga med framförplacering. Nu är jag nojjig över om jag skulle valt 500cc istället, vill ju ha stora men samtidigt varit rädd för komplikationer om jag väljer för stort. Jag har knappt någon egen vävnad, knappt 75A. Vad tror ni jag kommer få för ku...Andra bröstoperationer03Dela
Mavi20 maj, 2013SjukskrivningHej tjejer!! Hur länge har ni stannat hemma efter ankarlyft och förstoring??? Räcker det med en vecka?? Jobbar på kontor, utan lyft....räcker det med en vecka??Andra bröstoperationer010Dela
Noob20 maj, 20137 dagars bröst och buk :) *bilder*Idag har det gått en vecka sen jag fick min nya kropp och jag mår bara bättre och bättre, bästa beslutet jag tagit :) Snart trillar brösten på plats hoppas jag och ser då ännu bättre ut :)Andra bröstoperationer09Dela
detvarengång20 maj, 2013Bröstlyft med implantatHej! Jag är ny på forumet och har planer på att göra bröstlyft med implantat. Har varit på konsultation men skulle vilja ha lite tips och erfarenheter från någon annan som gjort ett lika dant ingrepp. Just nu har jag 75A och funderar på att lägga in 250cc - 300cc.Andra bröstoperationer02Dela
KallaFötter20 maj, 2013Framför/bakom muskeln Hej! Jag undrar vilka för och nackdelar det finns med att lägga in implantat framför eller bakom muskeln? Finns det ett tredje sätt ? Ser att många skriver delvis bakom muskeln...Andra bröstoperationer018Dela
sussipussi20 maj, 2013Sänkning av bröstvecken *bilder*13 maj sänkte jag bröstvecken för att flytta ner implantaten, få större underpol och gladare bröstvårtor. Hoppas sänkningen ska räcka, annars blir det flytt av bröstvårterna nästa gång. Kan nämna att jag till vintern vill öka till 800cc, min läkare gör 1 sak i taget och vill få ett bra utgångsläge med dessa implantaten först för att se om 800 kan...Andra bröstoperationer00Dela
Dirigo20 maj, 2013När man opererar brösten..Hej hej! Jag har ingen tid bokad för operation men jag funderar lite redan nu på om det är något speciellt man ska ta med sig till kliniken? Och om det är något speciellt at tänka på?Andra bröstoperationer02Dela
Rita19 maj, 2013Någon mer som ska opa brösten den här veckan? (V 21)Min operation är om 3 dagar, onsdag 22a maj. Finns det fler som ska opas den här vecka? Andra bröstoperationer06Dela
Dirigo19 maj, 2013Art Clinic GöteborgHejsan! Jag har bestämt mig för att göra ett bröstlyft samt lägga in implantat och är väldigt intresserad utav Art Clinic i Göteborg! Är det någon här som opererat brösten där och vill dela med sig av sin erfarenhet?Andra bröstoperationer012Dela