Maninna06 feb, 2013Hur lång tid innan de sjunker?Jag opererade mig i går. Delvis bakom. Hur lång tid brukar det ta innan de sjunker ner?Andra bröstoperationer05Dela
sia7805 feb, 2013Mjukt implantat som håller formen ?Efter att ha prövat mentor 2 framför och fått extrem rippling..softtouch släta delvis bakom och fått stenhårda bröst bytte jag till responsive släta delvis bakom och fick kapselbildning igen efter bara ett par tre mån. Byter implantat igen nu i vår, nu med texturerad yta men vill att dom ska vara ganska mjuka. Funderar på responsive igen men är os...Andra bröstoperationer03Dela
Two Face05 feb, 2013Varit på konsultation. Vilken lättnad.Nu äntligen efter alla dassa år har jag varit på min första konsultation på Plastikakademin. Det var så konstigt. Hela dagen kändes så märklig och det gjorde inte bättre att vädret var hemskt. Det blåste och snöade tunga blöta flingor. Jag hade det ganska stressigt då jag var tvungen att ha barnvakt och de skulle dessutom följa med in till stade...Andra bröstoperationer013Dela
Anonym användare05 feb, 2013Skräckslagen- Snälla ni som gjort bröstlyft! läs detta! Jag ska operera mig nästa månad o har läst så mkt om bröstlyft o om vad som händer efter operationen! har ni alla som gjort bröstlyft fått infektioner o hål i såret? alltså är de nått som som händer alla? Finns det någon chans att man slipper? Hur illa är det med smärtan om man får det? och hur lång tid tar det tills infektionen och hålet läker...Andra bröstoperationer027Dela
Pangal05 feb, 2013Operation betald - 15 feb smäller det!Hej på er alla! Känns väldigt märkligt, men nu har jag betalat operationskostnaden till Laser & estetik i Sthlm, så nästa vecka, fredag 15 feb säger jag hej då till min långa platta hängbröst och välkomnar mina nya icke-hängbröst :) Jag har nog inte förstått det själv än att jag verkligen ska göra ett bröstlyft, något jag velat göra sen jag v...Andra bröstoperationer03Dela
Dreamworld04 feb, 2013Fått remiss av familjeläkaren, hur stor chans har jag?Jag var hos min familjeläkare förra veckan och frågade hur stor chans jag hade att få min bröstoperation betald av landstinget. Hon kollade lite på mina bröst och sa att hon skickar en remiss till bröstenheten eller vad hon kallade det. Och att jag får en kallelse inom tre månader. Jag ska på konsultation på proforma clinic på fredag, och har re...Andra bröstoperationer03Dela
Ariana04 feb, 2013Spända bröstHej! Har en fråga. Är en vecka sen op, allt ganska ok med tanke på det hela man genomgått. Men igår kväll började brösten kännas spända (som om de höll på att sprängas av mjölk) och som om de svullnat upp. Är detta nåt att oroa sig för? Alvedon tycks inte hjälpa. Vaknade med samma känsla idag. Tips på hur man kan lindra detta? Tacksam f...Andra bröstoperationer05Dela
Anonym användare04 feb, 2013försäkring??Jag har tid på clinic strömstad den 20 mars för en bröstförstoring & jag undrar lite om föräkring.... har läst å hört att många e försäkrade hos medic?? vad e de å vad kostar de?? kan man använda sig av sitt vanliga försäkringsbolag??Andra bröstoperationer02Dela
klarafärdiga03 feb, 2013Vad händer under narkosen?Möjligtvis lite pinsamt att jag inte vet detta. Men under narkosen, slås min egen andning ut då, dvs kommer de köra ner en slang i halsen på mig? Jag har lite kontrollproblematik och mår lite dåligt över att jag inte har den blekaste aning över vad min kropp kommer att utsättas för (bortsätt för skärandet och fyllningen dvs).Andra bröstoperationer07Dela
Two Face03 feb, 2013Konsultation imorgon.Jaa, imorgon är det dags. Jag vet inte riktigt vad jag känner. Beslutar man sig för operation direkt, eller går man dit flera gånger? Skulle verkligen behöva tips på vad jag behöver tänka på. Det är kola i huvet på mig. :-P Andra bröstoperationer01Dela