Nillan8329 jan, 2013Polarkliniken Umeå den 12 febNån mer än jag som ska opereras på polarkliniken Umeå då?Andra bröstoperationer01Dela
Kakan1429 jan, 2013Vad är så dåligt med "tortyrbh:n"Jag undrar varför alla använder ordet tortyr:bh? Är den verkligen så hemsk? :D gör den ont å ha eller är den bara obekväm? kommer få uppleva detta om en vecka, så jag kanske kommer förstå er som tycker detta just nu, men nästan alla använder ordet "tortyr.bh" istället för klinikbh osv :DAndra bröstoperationer018Dela
Jobo29 jan, 2013Tips inför konsultation nr 2Hej, om två veckor ska jag på min andra konsultation på AK. Jag var där förra veckan och provade strl men kunde ändå inte bestämma mig. Då testade jag i en tight sport-bh, anatonomiska 330cc (eller något sådant) + en strl större. Vid det besöket så tyckte jag att det visuellt i sportbh:n inte såg ut att vara någon större skillnad på de båfa stor...Andra bröstoperationer00Dela
Gerbera29 jan, 2013Uttag av implantat!Hej! Jag är helt ny i detta forum (går inte så bra vet inte riktigt hur man skapar nya inlägg) Jag tror det blev rätt nu. Jag gjorde min första bröstoperation när jag var 24 år pga att jag mådde dåligt över min lilla byst. Denna Op gjorde jag vid Elisabethsjukhuset och den vart inte så bra, kände protesen på vissa ställen den stack liksom ut (tror...Andra bröstoperationer064Dela
camii28 jan, 2013Tejpa brösten SJUKT ONT vilken tejp bör jag ha?Hej , har en fråga för alla lika jävla ont när ni byter tejp under bröstvecket? eller är ja bara skit känslig.. eller finns de tejp som inte sitter som KLISTER som är omöjlig o få bort? är de jätte dåligt om man byter tejp var 2 / 3:e vecka? o inte efter 7 dar som de sägs ska vara bra?Andra bröstoperationer05Dela
67d28 jan, 2013Bred ärrbildning runt vårtgården.Nu har det gått 3 månader sedan operation, ankarlyft+implantat framför. Jag har fått nått som jag förstår är ganska ovanligt? Bred ärrbildning runt vårtgårdarna, så dom är jätte ojämna! Nån mer som har det såhär? Annars är jag nöjd mer resultatet, eller vad tycker ni?Andra bröstoperationer03Dela
Tjockis7328 jan, 2013Nån som gjort en kapselklyvning?Hej! Ska göra en kapselklyvnings operation imorgon på proforma.Lite nervös det blir min 4e operation varav en tidigare kapsel med mina pip jag hade. Min fråga vad är en kapselklyvning? Kan man jobba dagen efter? Får man ont? Jag har förmig att det inte gjorde ont sist och jag jobba på som vanligt... Lite läskigt att bli sövd..Ska åka tåg o...Andra bröstoperationer00Dela
mattemamman27 jan, 2013Stora bröstvårtor som gelehallon någon?Hej! Någon som liksom jag har stora bröstvårtor som vet hur man kan förändra dessa vid ev op? Att vårtgården blir mindre förstår jag om man gör en plastik där men hur blir det om själva bröstvårtan är för stor? Och hur blir ett ev resultat av den op? Tacksam för lite svar om detta ;-DAndra bröstoperationer012Dela
Carris27 jan, 2013Hur går undersökningen till på en konsultation? Mäts blodtryck/puls?Hej, Jag äter tabletter som gör att min vilopuls är mycket högre än det normala. Undrar därför vad exakt kirurgen undersöker på konsultationen?? Mäter de pulsen? Mäter de blodtryck? Tror ni kirurgen skulle kunna "avråda" från operation pga höga värden? Ska på konsultation hos Örjan Gribbe & Patrik Höijer. Tacksam för svar!! :)Andra bröstoperationer07Dela
Maddizzzz26 jan, 2013Ankarlyft och vårtgårdsförminskning tips på bra ärrläkningHej Alla Skrev i en gammal tråd som nog ingen läser i längre, så jag startar en ny! Efter flera konsultationer har jag äntligen opererat mina hemska hängbröst. Jag ville inte ha stora melonbröst utan mer naturligt i min egen storlek fast givetvis fastare:) Min vårtgård var hemskt stor och fruktansvärt ful så den ville jag givetvis förminska. J...Andra bröstoperationer021Dela