Idali04 okt, 2012Någon som opererats av Stefan Modin?Någonsin opats av honom? Nöjd/ missnöjd?Andra bröstoperationer011Dela
April9404 okt, 2012någon som har OP på strandkliniken?Jag vet inte om det finns en liknande tråd, för jag har inte riktigt hittat de jag letar efter. Men jag har en fråga till er som har OP på Strandkliniken, hur mycket det har kostat för er att byta implant till större eller mindre? Jag själv har nu 450 cc, men vill byta till 500 cc. Det har gått fyra månader nu men implanten måste fixas til...Andra bröstoperationer00Dela
Norrlandsbruden04 okt, 2012Min tur IDAG 4/10! Tjoohoo! Idag är det min tur! Jag ska bara duscha en sista gång, sen åker jag mot Umeå för att göra mitt bröstlyft! Ni kan tro att jag längtat efter det här!! 😀 Bilder kommer så fort jag orkar å har möjlighet! Andra bröstoperationer011Dela
Jenny8203 okt, 2012Hlääälp är så rädd att dom blir för små!!Hej alla vackra kvinnor!! Jag heter Jenny å jag e verkligen ny på detta med bröst :-) Gjorde en operation för en vecka sedan, la in droppformade inplantat 350cc bakom muskeln å nu är jag så rädd att do blir för små !!!. Hade egen vävnad innan 75B nu vet jag ju inte eftersom jag inte har kunnat prova en bh än,!! Men min fråga är blir brösten stö...Andra bröstoperationer025Dela
LadySS03 okt, 2012Anatomiska framför = mindre risk för rippling än runda släta?Mailade med en kirurg här om dagen som påstod att risken för rippling var mindre med texturerade anatomiska framför än släta runda framför. Det har jag aldrig hört förut, hur kommer det sig? Ni med anatomiska framför, har ni rippling? Andra bröstoperationer010Dela
Bukis03 okt, 2012Bröstbandet en vecka tillJaha.... Igår var mina bröst 4 veckor o hoppades jag skulle slippa bröstbandet. Jag ser ju själv att dom fortfarande är bulliga upptill men jag hoppades ändå att slippa bandet. Nu får jag ta 1 vecka i taget.... Men med tänke på vad man kan råka ut för så ska jag väll inte klaga, det finns ju dom som har det värre!Andra bröstoperationer02Dela
Anonym användare02 okt, 2012Hjälp med strl, ni som haft liknande problem.Jag har som sagt helt olika bröst. Den vänstra väger mer,hänger otroligt mycket. Medans det högra bröstet är som en fullmogen apelsin och är fast och runt. Kanske normalt, men det är absolut inget jag vill gå runt med längre och knappt vågar klä av mig eller använda linne/bikni m.m . . Jag har dragit hela min historia i ett annat inlägg jag...Andra bröstoperationer02Dela
Nemax7801 okt, 2012Polarkliniken, häng bröstHej Jag funderar på en bröstförstoring. Jag har lite häng efter att ha ammat två barn, men när jag kollar runt på bilder (före och efterkNa) så borde jag klarar mig med ett inre lyft. Såg en film från Nacka Kliniken där de gjorde en förstoring med inre lyft och jag har i princip samma storlek på brösten, kanske något mindre häng. Nå väl, det...Andra bröstoperationer010Dela
nami01 okt, 2012tre månader efter korr, db. hej alla tjejer. då har det gått tre månader och lite mer sedan jag operera om mina bröst för att få bortm in DB. Jag har två bilder, och tycker dem är som natt och dag, tagna med en minuts mellanrum dock! ena är tagen där jag fotar mig själv i speglen, och den andra när jag försöker ta bild framifrån. Som ni kan se så är fortfarande min DB t...Andra bröstoperationer04Dela
Anonym användare01 okt, 2012Orolig tjej söker bra svar inför VC/OPHej! Jag är en tjej på 154 cm och väger 48 kg. Jag har ännu inte varit på VC,Men 12/10 ska jag vara där för att få en remiss för bedömning. FÖRHOPPNINGSVIS! Sedan brösten började växa i tonåren så fick jag väldigt stora och rätt så fasta. 80c var det som passade mig bäst i BH. Efter en tid så vart det krångligt någonstans? Och all...Andra bröstoperationer010Dela