Robelleis07 aug, 2012Ni som gjort/ska göra lyft + förstoring. Vad får ni betala och vilken klinik?Som rubriker lyder :) Vad har/kommer det kosta er och vilken klinik/kirurg? Andra bröstoperationer08Dela
cizz06 aug, 2012Viktpendling, påverkan på brösten?Försökte få svar på mina frågor i en annan tråd, men fick inget napp. Kanske lyckas bättre med denna omformulering :) Hur mycket påverkas brösten av att man viktpendlar typ 5 kg hit eller dit? Någon med erfarenhet? Andra bröstoperationer06Dela
Delinda05 aug, 2012Op-tiden framflyttad på ProformaÄr det någon mer en jag som fått sin OP-tid framflyttad på Proforma hos Örjan? Jag hade tid den 12 september, men den har nu blivit ändrad till den 25 september, bara två veckor, men jag blev besviken samma dag, men det la sig till dagen efter.🙂 Men ville bara höra om det är fler en jag som fått det. Andra bröstoperationer04Dela
Relle05 aug, 2012KonsultationImorgon ska jag äntligen på konsultation för bröstoperation hos Lars Bölander på Addoc i Linköping. Är förväntansfull och undrar vilken typ av operation han rekommenderar mig. Har alltid varit väldigt nöjd med mina bröst, men efter att ha pendlat i vikt senaste åren känns nu brösten väldigt tomma. Vill med andra ord fylla upp dom lite :) Ngn som...Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare05 aug, 2012Vilka opererar sig denna vecka!?Hej alla! På onsdag är det dags för mig, då åker implantaten ut! Är grymt nöjd med mitt beslut och hoppas nu bara dagarna går fort och jag får komma hem med mina "nygamla" bröst :) Vilka fler av er opas denna vecka? Vart och vilka operationer gör ni? Många kramar! Andra bröstoperationer02Dela
cizz05 aug, 20125 kg kvar att gå ner...?Jag tänkte fråga om det här med stabil vikt vid bröstoperationer. Hur stabil vikt ska man ha? Som det ser ut nu så vill jag gå ner ca 5-6 kg, men det går fruktansvärt långsamt då jag inte är överviktig utan bara lite "rund". Det är så att säga kosmetiska kilon jag vill bli av med. Måste man vänta tills man nått sin målvikt, försämras brösten mycket...Andra bröstoperationer00Dela
cizz05 aug, 2012ProformaclinicHej. Jag har läst mycket gott om den här kliniken, så jag tänkte fråga två frågor. Är det någon som är missnöjd med dom? Sen har jag även hört mycket gott om två av kirurgerna, Michael och Örjan. Vad tycker ni om dom båda? Andra bröstoperationer06Dela
Bukis05 aug, 2012Klänningar efter bröstoperationHej. Jag har kanske en dum fråga men jag undrar hur det är för er som lagt in ca 550cc hur det är att hitta kläder? Jag tänker att då kanske man få gå upp en storlek i kläder för att det ska passa över brösten men då blir det väll för stort över magen? Och sitter sladdrigt? Hur är det med o hitta klänningar är det svårt o hitta sånt so...Andra bröstoperationer02Dela
La Luna05 aug, 2012 Bröstopererade! Hur känns det?Hej! Kanske konstig fråga? Men hur känns det att ha implantat? Andra bröstoperationer023Dela
josten04 aug, 2012Kan man få göra nya ärr? Rädd!!Jag undrar, om jag får igenom min önskan ang korr, om jag kan få slippa öppna upp mina gamla ärr? har gjort ett lollipop lyft och fick vidriga komplikationer så jag nästan behövde ta ut mina implantat. Är livrädd för att detta ska hända igen och undrar om det går att göra ett nytt under bröstet eller i armhålan? Andra bröstoperationer02Dela