Mallory01 jul, 2012Tatuerat vårtgården?Någon som har gjort detta? Jag undrar, om man behöver fylla i återkommande? Blir det bra? Och ja, om någon har erfarenhet, tell me all! Tack! Andra bröstoperationer05Dela
Hoppla01 jul, 2012Värskar från ankarsnittet efter dammsugning. 2 v sen opPå tisdag är det två veckor sedan jag gjorde ankarlyft. Var dum nog att dammsuga idag och nu värskar det från höger sida runt vårtgården :( Jag fick aldrig diriktiv om hur länge jag skulle ta det lugnt här hemma med sådana aktiviteter. Vad har ni fått för direktiv? Någon som varit med om samma? Har inte värskat tidigare.Andra bröstoperationer05Dela
fixmee29 jun, 2012Konsultation nr2Hejsan en fråga, måste åka på en ny konsultation hos Citadellkliniken. Någon som vet om jag får betala för den konsultationen eller om den är gratis? Glömmde att fråga när jag pratade med dem. Inte för att det spelar någon roll måste ju ändå göra den, men kan vara bra att veta! Tacksam för svar! =) Andra bröstoperationer05Dela
mariahy29 jun, 2012Heltejpade tuttar och mörk sårvätska, what to do??Den 28 gjorde jag ett ankarlyft och på återbesöket i måndags var det inte så pass läkt att han kunde ta stygnen så han tejpde om dem. Nu i kväll utbrister sonen plötsligt, mamma du blöder! Kollar ner på mitt högra bröst och har en fläck som 4st 5kronorprecis vid bröstvårtan. Blodfärgad men verkar vara sårvätska. Man hör ju alltid att man inte ska t...Andra bröstoperationer03Dela
pojkmorsan28 jun, 2012Ankarlyfts ärr 4 månader! Delar med mig av en bild på hur mitt ärr ser ut nu efter 4 månader... Andra bröstoperationer05Dela
10maj27 jun, 2012Vill någon hjälpa mig att kolla siffror?När jag var på konsultation kom vi fram till att jag skulle ha 600cc hp perthese,men efter att läst och hört massa negativt om perthese vill jag istället ha mentor Mentors cohesive 2. Min kirurg menar på att de är lite för breda för mig men att om jag vill ha det så tar vi det. Någon som kan hjälpa mig om det är stor skilland på put osv? Blir inte...Andra bröstoperationer06Dela
Annie-01327 jun, 2012KonsultationsfrågorHejsan! Bokat konsultation om 2 veckor! Vilka frågor tycker ni man ska ställa? Någon som opat sig i Örebro?Andra bröstoperationer00Dela
Annie-01327 jun, 2012PlastikkirurggruppenNågon som opererat sig på plastikkirurggruppen hos Davor Jergovic? Tror han håller mest till i Örebro och Stockholm. Han erbjuder gratis konsultation så då blir jag nervös att han kanske inte är så bra? Haha! Kanske bara är jag som är nojjig!Andra bröstoperationer014Dela
Gerda8327 jun, 2012Byta från bakom till framför???Undrar bara en liten sak.... Kan man byta från att ha satt silikon bakom muskeln till framför? Jag satte bakom muskeln för några månader sen, tycker det är så stor mellanrum mellan brösten 😉 Tack för svar 🙂 Andra bröstoperationer00Dela
smary26 jun, 2012Om jag skulle ta ut mina implantatHej, vet att detta är en fråga jag borde frågat min kirurg innan jag gjorde op, men jag tog för givet att jag skulle bli nöjd så det gjorde jag inte, eller minns inget av vad han sa iaf. Jag är inte nöjd med hur mina bröst ser ut idag, blev inte alls som jag förväntade mig då jag tycker de är för små och jag kan inte ens få en klyfta även med p...Andra bröstoperationer03Dela