kicki7927 maj, 2012*bild* 19 dagars framförtuttar ankarlyft+400ccFotat boobsen igen, man e la lite fixerad ;) GRATTIS ALLA MORSOR PÅ MORS DAG! ::) Andra bröstoperationer013Dela
Bukis26 maj, 2012Bröstlyft och db?Är det mindre risk för Db om man gör ett bröstlyft i samband med förstoring? Andra bröstoperationer08Dela
Bryden26 maj, 2012VårtgårdsförminskningJa på tisdag ska jag göra min andra bröstop o jag har lite funderingar... Hur lång tid tar ingreppet? Ska ju duscha med descutan dagen innan o på morgonen, hur gör jag med ärren under bröstet från första op? Kommer jag få samma dos av tabletter som vid bröstforstoringen? (lokalbedövning o mådde sådär men det var nog av morfinet) hehe...Andra bröstoperationer00Dela
Nyfikan26 maj, 2012Lyft och framför placering Skulle vilja se resultat på de som gjort lyft och helt placerat inläggen framför. Jag funderar fram och tillbaka. Har bestämt mig för 350cc hög profil och ska göra ett lollipop lyft, men kan inte bestämma mig för om jag ska låta han lägga några muskeltrådar över implantatet som han brukar göra eller be om helt framför så behöver hjälp. Bakom, delv...Andra bröstoperationer017Dela
Cilja8426 maj, 2012Hur vet man att man drabbats av muskelpåverkan?Hej, Det har nu gått 11dagar efter min operation & jag har varit supernöjd. Idag fick jag se mina ärr för första gången & vart lessen och helt nojjig. Nu undrar jag hur man vet om man fått muskelpåverkan. Jag har ont i bröstbenet, kan inte resa mig från ligg- till sittläge & det verker i bröstbenet efter jag sovit. Det har ju bara gått 11 d...Andra bröstoperationer02Dela
Cilja8426 maj, 2012Hjälp, ska ärren se ut såhär?? *Bild*Hej, Jag har hittills varit supernöjd me allt...men idag tog jag av tejpen för att byta själv första gången när jag fick se dom vart jag chockad...Alltså de ser helt köttiga ut, ska det se ut såhär... Vart som sagt väldigt förvånad & lessen så nu känns allt piss...Vet att man kan bli deppig efter & att det går över...Jag hoppas att det är n...Andra bröstoperationer015Dela
TerryP25 maj, 2012Bröstlyft + förstoring hos Anders Liss Art Clinic?Hej! Jag har en operationstid i augusti för lyft och förstoring hos Anders Liss. Jag undrar nu om det finns någon annan där ute som gjort lyft hos honom och vill dela med sig av sina erfarenheter. Är otroligt nervös inför detta!Andra bröstoperationer00Dela
hallonmango25 maj, 2012Nerv ryck i höger bröstLåg och solade idag utomhus och efter att jag solade ryggen så fick jag nerv ryck i det högra bröstet... Är det normalt eller vad kan det vara? Har aldrig upplevt det före. Kan det vara något med implantatet? Andra bröstoperationer05Dela
Sherif25 maj, 2012Snitt vid Bröstoperation!Hej hej! Vilka olika snitt är de vanliga? Å förekommer det snitt enbart runt bröstvårtan? Hur funkar det!? :)Andra bröstoperationer00Dela
Lovely Lily25 maj, 2012Miskelpåverkan? Eller vad?Hej, opades för drygt en vecka sen och allt är bra förutom när jag ska upp från liggande till sittande. Det gör skitont och smärtan går inte att beskriva. När jag bara legat en stund gör det kanske ont i 30 sekunder men efter en hel natt gör det ont i 10-15 minuter innan det klingar av, vad kan detta vara? Det gör ont i muskeln tror jag, riktig ko...Andra bröstoperationer05Dela