Anonym användare11 mar, 2012fick ni med era pip hem??undrar om några fått med sina pip hem efter uttagning?? Andra bröstoperationer04Dela
sara8711 mar, 2012Hjälp med ristestJag behöver tips och hjälp inför att betämma storlek på implantaten med sk ristest. Jag ska göra lyft och inlägg och undrar därför om det inte är så att jag måste räkna med att lite av mina egan bröst försvinner i samband med lyftet och att jag kanske därför ska ta lite större implantat för att kompensera för det. Har någon bra tips inför detta...Andra bröstoperationer04Dela
Minime10 mar, 2012Ärr efter 10månader, ankarlyftHallå tjejer! Förstorade o gjorde ett ankarlyft för snart 10månader sedan.. Tycker fort. mina ärr är starka! Tips någon? TACK // Minime Andra bröstoperationer02Dela
Masa10 mar, 2012Bilder på ankarärrenNu har det gått 3,5 veckor sen min opertaion. Igår kväll var det första gången att jag tog bort tejpen o KOLLADE hur mina ärr ser ut. Måste säga att de ser mkt "bättre" o finare ut än första gången jag gjorde ankarlyft. Det ända konstiga som jag tycker är "bulle! mellan ärret under brösten o märken av bhn. Vet inte varför det är så, kommer det...Andra bröstoperationer04Dela
Satan i gatan10 mar, 2012 PIP 250 vs Mentor 325?Jag ringde kliniken för att fråga vilken storlek kirurgen ska sätta in vid bytet. Fick veta att han skrivit 325 i min journal. Det känns bra men kommer det att göra skillnad PIP 250 vs Mentor 325? Hur upplever ni som bytt bort PIP mot Mentor. Andra bröstoperationer04Dela
Boobie8810 mar, 2012Tjejjor som skall Opereras på Proforma i AprilStartar denna tråd för oss som skall operera oss på proforma i April :). Skulle opat mig i mars men blev flyttat till 18e April pga personliga skäl :)Andra bröstoperationer020Dela
Orkidé8309 mar, 2012Stanna över natten vid en om-operation?Ni som gjort en om-operation/korrigering vid Citadellkliniken.com har ni sovit över? Jag ska göra en om-operation och undrar om man ha samma smärta efteråt? Andra bröstoperationer09Dela
Anonym användare09 mar, 2012Jösses, 3 timmar kvar....Åh herre gud....Nu det bra 3 timmar kvar...PIP ska ut, Mentor ska in..:D Nu börjar det bli riktigt nervöst, men bra ska de bli och fort kommer det att gå. :) Nu blir det sista duschen! Bilder kommer i helgen! Andra bröstoperationer04Dela
Anonym användare08 mar, 2012Nu ska dom ut....Då var det dax, imorgon kl 09 befinner jag mig på Art Clinic och ska ta ut min PIP. Ska bli skönt! Dock så ska jag stoppa in Mentor istället :) Nerverna börjar smyga sig på nu...Men de kommer bli så bra så. Nu ska jag födriva tiden, imorgon kommer bilder! Ciao! Andra bröstoperationer05Dela
LadySS07 mar, 2012Finns det någon som inte fått rippling?...och som hade lite egen bröstvävnad innan op. Jag tycker inte det verkar finnas någon som skonats från detta, jag är ledsen att jag nästan bara tjatar om rippling i alla mina trådar. Men jag vill sååå gärna op:a mig men är så rädd för rippling, många säger att de inte bryr sig om de får lite - speciellt inte om det inte syns utan bara känns. Mitt...Andra bröstoperationer027Dela