Cilja8418 jan, 2012Kjell-Ove SällströmHej :) Har fått en tid till Kjell-Ove Sällström på Plastikirurggruppen på Sabbatsbergs Sjukhus; nån som har erfarenhet?? Tacksam för svar! Andra bröstoperationer02Dela
josten18 jan, 2012Trillar brösten på plast utan bröstband?Hej! Jag fick inget bröstband från min klinik, men har läst att många andra fått det. Går det lika bra utan? Kan brösten stanna kvar där dom sitter nu om man använder sport bhn hela tiden? Tänkte eftersom det är ett tryck där under hela tiden. När brukar dom trilla ner? Andra bröstoperationer06Dela
Anonym användare18 jan, 2012Utjämning av olikstora bröstHej! Är det någon som har jämnat ut en storleksskillnad mellan brösten genom lägga in ett inplantat på bara ena sidan? Hur blev resultatet? Är det stor skillnad på utseendet mellan brösten, samt om man känner på dem? Skulle vara så tacksam för svar då jag ska göra en sådan operation den 14 februari och aldrig har läst om eller hört om n...Andra bröstoperationer011Dela
Anonym användare17 jan, 2012ärr efter lyft samt förstoringHej Jag undrar om nån av er kan hjälpa mig. Jag opades maj 2010 och mina ärr sitter inte i bröstvecket utan mer på underpolen, vet ni om det går att åtgärda? Vill ju att ärren ska va i bröstvecket. Är inte främmande för att kanske behöva betala lite för att få det fixat. Jag har kontaktat kliniken så det behöver ni inte säga till mig ;) har do...Andra bröstoperationer06Dela
Anonym användare17 jan, 2012Avbokad OP :(I helgen råkade min sambo ut för en olycka, han klarade sig men ligger fortfarande på sjukhus och kommer behöva mycket hjälp när han kommer hem. Valet mellan att hjälpa honom och att operera brösten var såklart lätt så jag bokade av min OP. Skulle opereras på Akademikliniken, Stockholm, om två veckor och egentligen skulle jag behöva betala 50 % av...Andra bröstoperationer04Dela
Cilja8417 jan, 2012Att bära efter operationHej allihopa :) Jag vill/ska göra ett bröstlyft & förstoring. Jag undrar om ni har erfarenheter på hur länge efter man behöver hjälp... Jag har 2 barn... 1 på 6år & den andra på 4mån. Jag ska ha min sambo hemma efter men hur länge är nödvändigt?? Tacksam för svar! Andra bröstoperationer03Dela
Anonym användare16 jan, 2012Ta ur implantat + bröstlyftJag vill ta ur mina implantat, tröttnat på dem och längtar efter min "gamla" storlek. La in 330 cc för 7 år sen och gick från 75A till 75C/D. Någon som tagit ut implantatet och gjort ett lyft? Hur blev resultatet för er? Har ärr under brösten, antar de kommer syns ganska mycket el? Andra bröstoperationer017Dela
newbegining16 jan, 2012Riktigt jobbigt! Men nu äntligen har jag vågat lägga upp bilder på mitt fruktansvärda utgångsläge.Det tog ett bra tag innan jag vågade eller ens ville se mina egna bröst på bild. Jag mår så fruktansvärt dåligt över dom. Men nu är det bara 9 dagar kvar till op, sen är dom ett minne blott och det kan ju vara bra att kunna gå tillbaka och se vad man startade ifrån. Så vad tror ni? Vill så gärna ha till fakelooken men vet inte om det är så lätt...Andra bröstoperationer010Dela
josten16 jan, 2012Lyft + förstoring, 7 dagar. Bilder!!Hej! Nu har jag tagit av mig bandaget och fått se vad som legat och lurat innanför tejpen! Fick en smärre chock, dom är olika stora, det är typ platt under och min ena vårtgård är mycket mörkare än den andra! Jag vet att det är svullet och att jag måste ha tålamod, men tror ni att det kommer bli bra? Andra bröstoperationer03Dela
Jesson16 jan, 2012LäkningMitt sår gick upp förra veckan efter att det hade vätskat sig mycket. Det är ca 0,5 cm brett och rätt djupt. Har tvättat, nu har det bildats en sårskropa. När anses det vara läkt så att jag kan tejpa det? Är det när skorpan har bildats eller när den har trillat bort? Andra bröstoperationer01Dela