unoliv04 okt, 2011*BILD* 7 dagars ankarlyft + 450cc HPHär kommer en bild på mina nya tuttar! Supernöjd och glad att jag inte valde mindre implantat. Andra bröstoperationer02Dela
hallondeg04 okt, 2011Kokt eller okokt ris? :/precis som det stog i rubriken, ska man ha kokt eller okokt ris i ristestet och hur mäter man upp det för bäst resultat? kanske väldigt dum fråga men jag vet inte :( Andra bröstoperationer03Dela
tigerphu04 okt, 2011Blodbristning kring sår, lyft för tungt, blodpropp?Hej! Det är nu en vecka sedan jag op mig, bröstlyft vänster samt förstoring båda. Jag har mått mkt bra, vilket gjorde att jag i helgen inte tog det tillräckligt lugnt. Lyfte bla ett fönster, aj aj. Inte alls bra!! Upptäckte på söndagkväll att jag fått blodbristningar kring såren, särskilt det högra, där det blivit inre blåmärken mot arm...Andra bröstoperationer00Dela
hallondeg04 okt, 2011storlek och bilder!Varför finns det inga bilder på hur jag ser ut för... :/ är inne och kollar på bilder innan och efter op, men alla jag ser har ju a eller b kupa innan. Jag vill ju hitta nån precis som mig -70d nu med 245cc anatomiska, och inplanerat bröstlyft samt byte till runda 385 cc med hög profil. Nån som känner igen sig i mig? 161 lång och 63 kg...Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare03 okt, 2011Hur lägger man upp fotoFörsöker lägga upp foto men det går inte dyker upp en liten ruta som säger att det inte går.:S Andra bröstoperationer02Dela
aderia03 okt, 2011Muskelpåverkan?Tänkte visa er en bild på den eventuella muskelpåverkan jag har. Hur tycker ni det ser ut? Det gör inte ont men känns obehagligt och konstigt när jag spänner bröstmusklerna. Lägger in en bild på brösten utan att jag spänner så ni kan jämföra. Andra bröstoperationer012Dela
hallondeg03 okt, 2011vikten?en liten undran bara, tror ni det spelar någon roll ifall man skulle gå ner 3-4 kg efter op? ska lyfta och byta implantat.Andra bröstoperationer01Dela
hallondeg03 okt, 2011Bakom eller framför? Hjälp :/Hej! har aldrig direkt funderat på denna fråga förens nu... jag har implantat bakom muskeln och det har jag haft sen jag satte in dom 2003 men ska om 2 veckor byta till runda implantat. min läkare sa bara att - vi lägger implantaten bakom muskeln, som det inte fanns nått annat alternativ... och jag har inte tänkt mer på det förens nu! Vad bli...Andra bröstoperationer06Dela
Anonym användare02 okt, 2011Hur vet man om man har släta eller textureradeSom rubriken låter! Jag har ingen aning om jag har släta eller texturerade? hur vet man det? han sa inget om det eller frågade vad jag ville ha innan op. Andra bröstoperationer04Dela
längtar02 okt, 2011ni som varit alkergiska mot kirurgtejpHej tjejer! Jag tror att jag reagerar mot kirurgtejpen. Använder micropore. Är det fler som har fått irriterad hud av den? Och vilken har ni i så fall använt? Får inte tag på min kirurg och vet inte vad jag kan göra. Utbudet är ju inte så stort på apoteket. Har läst att flera har fått nån speciell tejp av sin kirurg. Den finns inte att beställa på...Andra bröstoperationer07Dela