Anonym användare22 jul, 2011Karl BremerNågon som har blivit opad av Karl? Resultat? Andra bröstoperationer00Dela
Mamiilicious21 jul, 2011Droppformad Hej, jag har grubblat fram och tillbaka om man ska ha runda eller droppformad. Jag har försökt och googla efter en bild på någon som har droppformad men hittar ingen. Så är det någon som har droppformad som kan visa mig lite bilder på det? Andra bröstoperationer012Dela
längtar21 jul, 2011plastikakademin?Tänkte kolla om det är någon som har varit i kontakt med plastikakademin de senaste 2 veckorna. Har nämligen mejlat Camilla om en ny konsultation innan op o hon mejlade tillbaka att de hade tid 18 aug. Jag mejlade tillbaka att jag kunde det datumet och behövde bara den exakta tiden. Har inte fått nåt svar än. Därför undrar jag om det finns nån här...Andra bröstoperationer013Dela
LER20 jul, 2011bröstlyft i samband med bröstförstorning?hallå hallå! inväntar nu att kkab ska öppna igen efter semestern så jag får boka en konsultation. äntligen ska de bli av. men jag börjar fundera på om de kanske skulle behövas ett litet lyft oxå.. någon som har koll på var gränsen går till att man behöver göra ett lyft i samband med förstorning? kram på erAndra bröstoperationer02Dela
newbegining19 jul, 2011Någon med erfarnhet av Calanderska??Skulle behöva lite råd av någon som har erfarenhet.. Har bestämt mig för ett lyft av brösten och samtidigt fylla ut med implantat. Ska även göra en näsplastik. Undrar om Calanderska kan vara rätt val av klinik. Funderar fram och tillbaka på vilken läkare jag ska välja, har av någon anledning fastnat för Peter Tarnow. Är det någon här som opererat b...Andra bröstoperationer03Dela
via_dolorosa18 jul, 2011Vem lägger framför på Art ClinicHej! Jag undrar vilka kirurger som lägger implantaten framför muskeln på Art clinic? Andra bröstoperationer012Dela
Anonym användare18 jul, 2011Någon som känner till/har OPat sig hos Filip Farnebo, akademikliniken sthlm?Måste tyvärr ta ut mina implantat, då jag har återkommande kapselbildning, så brösten har blivit missformade och gör ont =( Opererade mig hos Per-Erik Jansson på klinik reformedica, han har även opererat för kapselbildning två ggr, men jag vet inte om jag vill gå dit igen... Har fått tid hos Dr Filip Farnebo på akademikliniken, och självklart är ju...Andra bröstoperationer00Dela
guldskor13 jul, 2011Bröstlyft efter 3,5 mån bilder på ärrenhej tjejer! visar nu mina ärr efter ca 3,5 månader. jag har fått lite bristningar och ni får försöka se även med dom överallt ;) tycker att ärren är fina om man tänker på att jag åkte på en jävla infektion med öppet sår på 1x1 cm under varje bröst. det kommer antagligen bli lite laser på dom när de är färdiga :D la in en bild framif...Andra bröstoperationer010Dela
MizzShiny7812 jul, 2011Tejpa ärren?Har gjort lyft o förstoring för snart 3mån sen. Hur länge ska man tejpa ärren?? Andra bröstoperationer04Dela
Anonym användare12 jul, 2011Ang Citadell och implantat byte.heej tjejer hoppas ni kan hjälpa mig med en fråga. Jag gjorde en bröstförstoring i Mars som blev helt fel och jag ska nu lyfta dom den 31 aug men nu har jag även börjat fundera på om jag ska byta till större implantat samtidigt som jag gör lyftet. E det någon som vet vad det kostar om msn vill byta implantat inom ett år? Jag ska betala 10.000 kr fö...Andra bröstoperationer08Dela