Anonym användare05 jul, 20118½ v bröst BILD!!IDag är de iof 9 veckor men har inte hunnit ta om bilden!! vad tycker ni? Andra bröstoperationer012Dela
MizzTee201004 jul, 2011Blir 320-335 gram för lite?! naturell 410: är min modell bra?!Jag har en planerad bröstoperation på Viktoriakliniken den 19 oktober. Ålder 26, Vikt 59 och längd 164 cm. Jag kommer att göra en förstoring på 320 och 335 gram olika pga mitt bröstben är lite högre på ena sidan. Implantaten heter naturell 410, sedan står det MM 320 och MF 335.. vad betyder de första bokstäverna där?! Jag kommer även göra crescent...Andra bröstoperationer06Dela
Tinglan04 jul, 2011Boobs lyft + förstoring 26 dagar *bilder*Har lagt in nya bilder på profilen. Har tyvärr gått upp något kilo och är dessutom svullen på bilderna, men ni kan ju försöka överse detta ;-) Tycker själv att boobsen är finare i verkligheten än på bild. Vill inte ha några elaka kommentarer, de får ni hålla för er själva! Själv är jag ganska nöjd, men tycker inte riktgt att det händer...Andra bröstoperationer014Dela
Anonym användare04 jul, 2011Ni som har erfarenhet av Örjan Gribbe! Hej alla glada! Jag har precis bokat konsultation på Proforma Clinic hos Örjan Gribbe. Så jag är väldigt nyfiken på vad ni har för erfarenhet av honom och kliniken i sig.. Funderar på att lägga in 300 cc, bakom muskeln. Som jag har väntat på det här! Alla som säger att brösten växer fram tills att man fyller 20.... Mina har stått stilla sen...Andra bröstoperationer011Dela
Anonym användare04 jul, 2011Uttag av bröstimplantat, vad tänka på nu?Jag gjorde en bröstförstoring för 2v sedan, tog ut för en vecka sedan.. Sätta in var mitt livs största misstag, att ta ut ett av mina bästa beslut:) Nu till min fråga: Hittar ingen och fick väldigt bristfällig information om eftervården. Att ja inte ska bada på ca2-3v förstår jag. Men farligt att använda bh?Får man fulare ärr då? Alkohol är väl...Andra bröstoperationer011Dela
Anonym användare03 jul, 2011Från C till E-kupa??Hej Är det någon som har gått från C till E-kupa vid en bröstförsoring??Jag ska göra ett bröstlyft o förstoring men det känns väldigt stort med E...min läkare sa att det såg naturligt ut på mig men vet inte om jag vill ha så stora bröst....känns jättejobbigt.. /Melody Andra bröstoperationer010Dela
via_dolorosa03 jul, 2011Kan man inte upptäcka bröstcancer mé framför!?Hej! Jag undrar om det verkligen kan stämma att man inte kan upptäcka bröstcancer mé en framförplasering?? Andra bröstoperationer07Dela
Charlie9003 jul, 2011Mepiform vs. CicatrixHej, skulle bara vilja höra om folks erfarenheter av dessa två :) Håller de vad de lovar? Förvärrar de något? Posetiv och negativ kritik tack! :) Andra bröstoperationer019Dela
Anonym användare03 jul, 2011När försvinner blåmärkerna?som rubriken lyder. Har på högra bröstet ser blågult ut runt själva märket och märket är röd/lila. Precis under huden alltså väldigt ytligt. Är det kanske en liten bristning jag fått? Är dem rödlila från början ? :( Andra bröstoperationer00Dela
Anonym användare02 jul, 2011Vill inte se ut som en bimbo!!Jag har länge funderat på att göra ett bröstlyft, mina bröst har alltid varit väldigt hängiga och jag mår verkligen jättedåligt av det!:(( Så var på konsultation på 2 ställen och blev det blev inte riktigt som jag förväntat mig. Båda läkarna rekkomenderade bröstförstoing också för att "fylla ut" brösten så att de skulle få mer form. Det kändes okej...Andra bröstoperationer04Dela