Anonym användare13 maj, 2011Är orolig för mina hängiga bröst?Har jag för hängiga bröst för att inte göra ett bröstlyft? finns bild på min sida. Andra bröstoperationer025Dela
Charlie9013 maj, 2011Träning och kampsport efter bröstförstoringÄr det någon där ute som har koll på "begränsningarna" efter ett boobjob? Jag har jätteångest för att jag aldrig kommer kunna styrketräna hårt igen eller ta upp kampsport efter en operation.. Är det okej att pressa bröstmusklerna hårt med vikter eller om man boxas och klarar de av att åka på smällar? (Så klart efter att de är läkta) Andra bröstoperationer045Dela
Bazinga13 maj, 2011Symmastia, korra så fort som möjligt eller vänta till höst/vinter?Hejsan Alla! Det är så att jag fått symmastia, sakta men säkert kan man säga. Jag fick en tid för korrigering den andra maj men efter en konsultation hos en annan kirurg så fick jag kalla fötter och bestämde mig för att vänta till hösten/vintern, då mina nya boobs är knappt ett år. Jag har beställt en thongbra som jag nu använder så myc...Andra bröstoperationer05Dela
Angelika8212 maj, 2011Dr Rey 90210Jag ska göra ett ankarlyft för bästa resultat (enligt dr P. Cosmo, Citadellkliniken) och känner att det är det ända rätta för att få snygga bröst. Men! men... när man råkar sitta och titta på plastikkirurgerna 90210 och se att Dr Rey nästan aldrig väljer ett ankarlyft om det inte är extremt mycket häng. Han gör antingen vårtgården mindre eller loll...Andra bröstoperationer07Dela
Anonym användare12 maj, 2011Kost & OPHar drygt en vecka kvar till OP.. & Jag undrar hur noga ni var med kosten före samt efter OP.. Jag försöker gå ner i vikt & håller en kcal på ca 1200kcal/dag Äter mkt Swebars, kesella & proteinpulever...oftast blir det bara en riktig måltid per dag, äter mest kyckling, fisk, kött med sallad då...& ca 1 frukt per dag.... Är det v...Andra bröstoperationer07Dela
Anonym användare10 maj, 2011Infektion?Bytte tejp själv idag för första gången, och blev lite orolig när jag såg skillnaden på mina ärr. Det enda (höger) har växt ihop och läkt hur fint som helst, men vänster är helt kaos :( så fort jag tog bort tejpen började det rinna sårvätska och grejer, ser ut som om jag har ett hål i bröstet och på andra änden av ärret har det samlats blod... har...Andra bröstoperationer06Dela
gagge10 maj, 2011HJÄLP MIG! Mentor lr. Perthese??Behöver er hjälp och erfarenhet! Velar mellan Perthese eller Mentor 2, runda implantat högprofil. Var hos Tuve på Citadell och ska göra lyft + implantat, kom fram till 550cc HP perthese. Men nu när man läser och tittar på bilder så verkar det som många upplever Perthese som "för mjuka" och jag vill gärna ha lite "fejk" look....Andra bröstoperationer01Dela
jesslu10 maj, 2011Väntetid Art Clinic Göteborg sommar/höst?Hej! Jag har bokat en konsultation hos Dr Andri den 22/6. Jag hoppas på att hinna få en operationstid innan september. Är det någon som vet hur deras väntetider är vid denna tiden på året? Är den längre än 2 månader pga semestrar eller är den rent av kortare för färre vill opereras under sommarmånaderna? Jag vill förstora min helt urammade A-kupa...Andra bröstoperationer01Dela
Charlie9009 maj, 2011Ristest inför bröstlyft + förstoring?Nu vet jag att man tar bort olika mycket vävnad vid bröstlyft, men borde man göra ristest iaf? Tycker det är lite svärt när man inte vet när man inte vet hur mycket som ska tas bort.. Eller är det bara jag?Andra bröstoperationer08Dela
Charlie9009 maj, 2011När gör det bara "lagom" ont?Är det någon som genomfört ett bröstlyft + förstoring och vill berätta när det inte var lika.. uppenbart att man genomgått en operation? (Med kläder på alltså) Jag hoppas på att inte behöva berätta för hela världen direkt efter en sån operation vad man har gjort, utan att det kanske räcker att skylla på något annat för att man är lite stel.Andra bröstoperationer02Dela