Liiina14 aug, 2010Tål inte morfinoch det gör mig lite nojjig. Vad finns det för alternativ till smärtlindning? Andra bröstoperationer02Dela
ihatemyboobs08 aug, 2010Mörkare bröstvårtaJag hatar verkligen mina bröst. Dem påminner mig om kospenar och vårtan/vårtgården hatar jag också! Dels för att dem är stora och fluffiga men sen så är dem så himla ljusa också!!! Är det någon som vet om man kan "tatuera" eller på något annat sätt göra den mörkare? ( Isamband med vårtgårdsplastik eller what so ever) Jag ÄLSKAR mina bröst när ja...Andra bröstoperationer03Dela
hemligönskan08 aug, 2010Hur länge var ni borta ifrån jobbet?Jag jobbar som servitris och jag undrar hur länge du var borta ifrån jobbet efter en bröstoperation? Hur funkar det med sjukskrivningen osv? mvh LoveAndra bröstoperationer05Dela
aallvvaa07 aug, 2010Nagelförlängning under OP?Läste om förberedelserna inför op. Inget smink, lotion eller nagellack! Okej, men hur är det med nagelförlängning? Jag har bygda gelenaglar... får man ha det? Tack för snabba svar tjejer :)Andra bröstoperationer010Dela
Mira7727 jul, 2010Bilder (Bröstlyft utan implantat efter 6 månader)Hej på er Jag tänkte dela med mig av hur brösten ser ut nu när det har gått ca 6 månader sen min operation. Jag tycker själv att det är ganska svårt att hitta andra som gjort enbart lyft (vi är en minoritet i alla fall), så det kanske kan vara kul för någon annan som funderar på lyft. Det kan ju bli väldigt olika för olika personer, men kan...Andra bröstoperationer042Dela
Anonym användare26 jul, 2010Ska söka remiss via landsting för operation. Råd? (bilder finns)Jag har tubulära bröst, lidit mkt psykiskt av dem och efter viktuppgång (60 kg) och nedgång (55 kg och på väg i mål) även fysiska (fick inte större bröst, hade akupa även innan, men huden i bröstvårtorna blev ännu "svagare" el vad man ska säga). Nu har jag samlat ihop mod för besök hos vc för bedömning, vill få remiss vidare eftersom jag anser att...Andra bröstoperationer044Dela