Liten vs Stor18 maj, 2012jag tror jag har en för liten volymfan fan fan, vikten är som den ska men jag tror jag har för liten volym :( Nu känner jag ångest! Bröstförminskning för kvinnor020Dela
Cherrypie18 maj, 2012Said SaidianJag har nu fått tid för konsultation och ska ha denna med Said Saidian på Polarkliniken i Umeå. Har bara hört talas om Anders Nilsson tidigare. Är det någon som har nån erfarenhet av Said?? Vore väldigt tacksam för svar! Bröstförminskning för kvinnor01Dela
Cherrypie17 maj, 2012Tid för konsultationJag ska göra en bröstförminskning och försöker nu komma i kontakt med Polarkliniken i Umeå för en konsultation... Har försökt få tag på dem i cirka 2 veckor men de svarar inte på mail och jag har lämnat både namn/ärende via telefon men de ringer heller inte upp. Någon som har varit i kontakt med Polarkliniken och har liknande erfarenhet? :/ Känn...Bröstförminskning för kvinnor00Dela
Mallory16 maj, 2012Någon som fått infektion som lett till nekros, svårläkta sår??Hej, jag gjorde en bröstförminskning för precis fyra veckor sen. Efter att jag gjort min op, så gick allt ok tills en vecka efter då jag började få ont i vänstra bröst. Jag har gjort en resa med djup infektion, som lett till akut inläggning på kava avdelning, låg inne i åtta dagar. Jag fick antibiotika intravenöst, jag fick även dränage och massa a...Bröstförminskning för kvinnor028Dela
Liten vs Stor10 maj, 2012Hur blir ni bemötta?Jag bestämde mig idag för att inte prata mer om min resa till mindre bröst på jobbet. De förstår min inte och jag lite ledsen. Idag igen fick jag höra " men varför då " och " du har ju inte stora bröst " och " om du tycker att dina är stora vad är då inte mina " Det var till och med en som sade till mig att "om jag gick till lindex så skulle j...Bröstförminskning för kvinnor07Dela
Liten vs Stor08 maj, 2012nervös nuJag är helt ny på denna sida. Jag har fått iväg en remiss till kirurgen om en förminskning, nu är jag nervös som tusan. Jag fick en tid den 25 maj. Men nu är jag rädd att jag kommer få ett nej. Jag kommer bli så ledsen om detta inte går igenom. Jag har 70 G eller 75 F men är 180 lång och väger 82. Jag tror inte jag håller måttet för att få det bev...Bröstförminskning för kvinnor017Dela
Anonym användare07 maj, 2012Blir aldrig nöjd med operationerna. Vad ska jag göra?Jag gjorde min första förminskning när jag gick i 9an. Dom tog då bort ca ett mjöklpaket från varje bröst så att säga. Efter fick jag 80 D och jätte hemska ärr. De förminskade även vårtgårdarna, dom blev jag jätte nöjd med, fast saknar känsel i den ena. Jag mår extremt dåligt över min kropp och har inte visat mig i bikini sen jag gick i sjunde klas...Bröstförminskning för kvinnor03Dela
Meia07 maj, 2012Enbart bröstlyft??Finns det någon här som har gjort ett lyft utan inlägg?? Funderar på att skippa inläggen nämligen men vill veta om de som har gjort de är nöjda. Bröstförminskning för kvinnor00Dela
Jennaa03 maj, 2012Inför möte med kirurgenHej! Efter många års lidande av för stora bröst tog jag äntligen tag i saken och sökte för att få dem förminskade, genom landstinget. Jag var på den första konsultationen den 25/4 och redan på tisdag, den 8/5 ska jag få träffa kirurgen. Hur lång tid brukar det ta från det att man får träffa kirurgen tills man blir opererad, ungefär? Några sp...Bröstförminskning för kvinnor07Dela
Jesson12 mar, 2012Frågor om bröstförminskningJag gjorde min förminskning 20/12 och har lite frågor. När kunde ni ligga på mage utan att det kändes konstigt i brösten? När hade svullnaden gått ner? Finns det någon som gjort omoperation pgr av att brösten skilde sig i storlek, när gjorde ni isåfall den operationen. Jag ska på återbesök 13/4 och är rädd att det inte ska finnas tid för op inn...Bröstförminskning för kvinnor01Dela