Lotus8721 maj, 2017Vi som ska op i juniHej. Tänkte starta en tråd där vi samlas som ska op i juni. Kan stötta o följas åt Jag ska göra min bröstförstoring 6 juni på NK i Stockholm.Bröstförstoring04Dela
xplo20 maj, 2017Peter Cosmo, Johan Nordqvist eller Tuve Mårtensson?!Jag vill jättegärna göra en bröstförstoring men vet fan inte vart jag ska göra den eller hos vilken kirurg, har sån beslutsångest :( Ni dom blivit opererade av Peter Cosmo, Tuve Mårtensson eller Johan Nordqvist plzz help a girl out!! Vem är bäst eller sämst och varför?? Motivera gärna..Vill också ha snygga tuttisar :(Bröstförstoring010Dela
Knasemi20 maj, 2017Motiva miniHej! Är ny här på forumet och ska göra en bröstförstoring om 6 veckor. Har planerat att lägga in motiva ergonomi mini 310cc hos Jörg på citadellkliniken. Känns som om det inte är många som väljer mini profilen och blir osäker på om jag valt rätt. Jag är väldigt liten och har lika mycket former som en liten tonårs kille haha. Någon som lagt in mini...Bröstförstoring021Dela
anrli19 maj, 2017Bröstoperation i samband med laser (hårborttagning)Jag ska förstora brösten nästa månad och undrar om det påverkas av laserbehandling. Jag har gjort diodlaser-behandlingar i några månader nu för bland annat armhålor och bröst (runt bröstvårtorna och hela brösten). Jag ska lägga mitt snitt för bröstop. i armhålan. Är det någon som vet om jag kan fortsätta mina laserbehandlingar innan operatio...Bröstförstoring01Dela
Soia19 maj, 2017Blir det för stort??!Hej alla! Jag är ny här på forumet och har tusen frågor inför min operation (bokad 6/6 på Nordiska kliniken). Har alltid velat fixa mina bröst och nu efter fem graviditeter och fem långs amningsperioder är det dags! Var på konsultation igår och provade ut storlek etc och blev rekommenderad ganska mycket större än jag tänkt mig. Ville ha en C-kupa...Bröstförstoring06Dela
LisaLisa19 maj, 2017Ni som operererats på Nordiska klinikenVill veta hur det var att opereras på Nordiska kliniken. Är det löpande band känsla där? Jag har aldrig varit sövd och är fullkomligt livrädd för det, behöver en lugn och trygg miljö. Bröstförstoring027Dela
Bettyblue19 maj, 2017Behöver jag lyft?Hej tjejer! Jag ska eventuellt (beror på konsultationen) operera mina bröst , har i nuläget egen vävnad 75G och vill lägga i tillräckligt stort för att fylla i samt ultra hög profil tror jag,min fråga är : tror ni jag klarar mig utan lyft om jag lägger i tillräckligt stort implantat med hög profil? Ni kan se min avklädda förebild i mitt "galleri...Bröstförstoring03Dela
Bettyblue19 maj, 2017Behöver jag lyft?Hej tjejer! Jag ska eventuellt (beror på konsultationen) operera mina bröst , har i nuläget egen vävnad 75G och vill lägga i tillräckligt stort för att fylla i samt ultra hög profil tror jag,min fråga är : tror ni jag klarar mig utan lyft om jag lägger i tillräckligt stort implantat med hög profil? Ni kan se min avklädda förebild i mitt "galleri...Bröstförstoring04Dela
Blomman9118 maj, 2017MfdNågon som har samma problem när musklerna spänns? Se min bild.. Bröstförstoring00Dela
Mayyaa18 maj, 2017Hjälp! Har gått upp i vikt efter bröstoperationen! Hej tjejer! Jag har smått panik över att jag har gått upp i vikt en del efter min bröstoperation. Nu är de lite över 2 veckor sen jag opererades. Tränade 4-5 dagar i veckan (styrke + cardio). Nådde i princip min målvikt innan operationen ( hade 2-3kg kvar bara) nu känner jag att av allt stillasittande och massa mat så har jag lagt på mig. Min f...Bröstförstoring014Dela