Brigitta06 mar, 2017Operation/barnHej, Jag har två barn 6 och 4 år. Hur ska jag förklara till dem att mamma kan inte kramas mycket samt lyfta? Med vänlig hälsning, BrigittaBröstförstoring01Dela
lillamy8206 mar, 2017halsbränna !?Hallå tjejer :D jag har en fråga angående halsbränna ..... jag opererades för 7 dagar sen o därmed äter mediciner som man fick utskrivet.... men nu är det så att jag har fått en kraftig halsbränna sen 3 dagar tillbaka..... vilket ja aldrig har haft förut. Så, kan det ha med medicinerna att göra ? Nån annan som fått det ? :D Bröstförstoring00Dela
Carpelanlady05 mar, 2017Korrigering eller inte? Hej! Jag gjorde bröstlyft+ implantat 20 dec 2016. Snart har det gått 3 mån. Jag hade asymmetri och häng på båda brösten. Så önskan var symmetri och bort med hänget. Till en början har jag varit sjukt nöjd men nu ser jag hur stor skillnad det är mellan brösten när all svullnad lagt sig. Framifrån ser det ok ut men underifrån syns det väl. Ena brös...Bröstförstoring02Dela
memyselfandi05 mar, 2017Förbättring?Hej! Opererades nu den 1/3. Lagt upp 2 bilder hur dom ser ut just nu. Sitter som 2 bollar på bröstkorgen, inte fint alls. Men det borde väl inte vara något jag behöver oroa mig för än, eller? Var era också så i början? Och hur länge dröjde det tills det blev bättre? La i 275cc framför muskeln, runda.Bröstförstoring04Dela
Beafiacajsa05 mar, 2017Implantatet halkat ned??Snälla, vill någon vara gullig och gå in och kika i mitt galleri. Är orolig att det ena implantatet halkat ned för långt. Är 19 dagar sen operation... Tack!Bröstförstoring05Dela
Ellapella05 mar, 2017Byte av implantat, osäker på storlekHej! Jag ska byta ut mina implantat då jag vill att de ska vara lite större samt sitta lite närmare varandra. Just nu har jag 300 och jag väljer mellan 400 och 450. Min kirurg säger att jag måste lägga in 150cc extra för att ens märka en skillnad men jag är så rädd att 450 kommer kännas för stort och samtidigt är jag rädd att om jag väljer 400 så k...Bröstförstoring02Dela
Jenjen05 mar, 2017Vilka hushållssysslor kan man göra efter op?Funderar på hur mycket/lite man kan göra efter en bröstförstoring. Kan man göra alla hushållssysslor? Jag förmodar att jag inte kommer att kunna tvätta då vi måste gå till en tvättstuga, dvs kunna lyfta hela ikea-påsar med kläder. Handla mat är väl också uteslutet? Eller kan det funka att använda väldigt många påsar och lägga lite i varje så...Bröstförstoring08Dela
Spigg05 mar, 2017Varför inget bröstband på Nordiska kliniken?Jag undrar varför man måste vänta till återbesöket för att se om man behöver bröstband.. Alla andra ställen verkar sätta på det direkt.. Jag tycker inte det känns kul att vänta 2 veckor med brösten under hakan.Bröstförstoring07Dela
Linhog190105 mar, 2017ÖverpolVilket ger mest överpol rund mellanprofil eller hög? Läkaren sa mellanprofil... håller ni med? Bröstförstoring00Dela
Marie05 mar, 2017Hur har er första vecka sett ut?Jag undrar hur er första vecka sett ut efter er bröstoperation? Jag är på dag 5 och idag har jag bara legat och sovit, eller kollat på datorn. Inte ut och gått för det har öst ner och blåst. Och andra saker kan jag inte göra. Mannen får ta allt med disk, matlagning, barnen, hunden osv. Känslan av att inte räcka till och kunna göra ngt äte...Bröstförstoring08Dela