Fritjof15 feb, 2017Bikini med bra stöd??Vart kan jag hitta bikinisar i stl 75F med bra stöd? Vill inte ha en tantbikini men behöver ordentligt stöd eftersom jag gjort bröstlyft..Bröstförstoring02Dela
aleexis15 feb, 2017Vilken kupa kommer jag få? 425cc? 450cc?Hej! Den 27/2 ska jag göra en bröstförstoring på Polarkliniken i Umeå. Vi har kommit överens om att lägga in 425cc men jag börjar tveka på om jag kanska till och med ska lägga in 450cc? (Ska lägga in Motiva hög profil) Jag har just nu en kupa på 70A, är 157cm lång, väger 42kg, vilken kupa tror ni jag kommer hamna på i dom två storlekarna? Tän...Bröstförstoring05Dela
34an15 feb, 2017Hur förbereder man sig?Imorgon är der dags! Barnvakten sjuk liksom alla andra . Barnen småsjuk och känner mig inte alls så förberedd som jag trodde ovh önskat . Hur förbereder man sig på smärtan egentligen . Har inte en aning om vad jag ska tänka . Tänker värsta tänkbara men det går ju liksom inte riktigt ändå . Städar nu hela huset och tvättat sängkläder . Ska p...Bröstförstoring07Dela
nameeless14 feb, 2017Ni med olika form på bröstenNi som har olika form på brösten efter operationen. På ett ungefär hur lång tid tog det tills de blev mer symmetriska. Är medveten om att de inte kan se exakt likadana ut då det är två operationer och att det beror på ens förutsättningar men mitt ena bröst har droppat och ser fint och naturligt ut medan de andra sitter lite högre upp och är mer fas...Bröstförstoring07Dela
Tuttzy14 feb, 2017Motiva ergonomix 295Ska iväg på OP om 3 veckor och blir helt snurrig av alla implantat. Nån som har erfarenhet av motiva ergonomix? Mitt läkare föreslog 295. Har väldigt liten vävnad. Va tror ni om storleken efteråt?Bröstförstoring04Dela
Gammbeno14 feb, 2017Bröstlyft med eller utan förstoring?Har funderat på ett bröstlyft, men är livrädd att brösten ska bli mindre..blir dom det när man lyfter? Har g/h i storlek i dag och är inte rädd för att dom ska bli större heller.någon som har gjort något liknande? Berätta ! Bröstförstoring02Dela
Empalinan14 feb, 2017Ni som har/har haft muskelpåverkan!Hej! Opererades i maj & tränar en del.. styrketräning, ca 6 pass/veckan. Nu är det så att mina bakombröst fortfarande inte känns helt återställda, får lätt "träningsvärk" och kan ännu inte köpta t.ex bänk, är som att bröstmusklerna ger vila. Någon med erfarenhet? Vad kan jag "begära" av min kirurg? Korr? Tänkte ringa & prata med honom, men vill...Bröstförstoring01Dela
Skånetjej12314 feb, 2017Lyfter mellan brösten!Hej, jag gjorde bröstförstoring den 24 januari. Och när jag vaknade så var allt väldigt svullet ju såklart. Och nu tre veckor efter börjar dom verkligen ta form och bli fina. MEN... det har lyft mellan brösten. Och när jag var på efterkoll två veckor efter sa hon stt det lägger sig... är så rädd att det ska se ut så.. det är inge jätte mycket men n...Bröstförstoring07Dela
Alma714 feb, 2017Pojkvän gjort slut, klarar jag operation?Hej Min pojkvän har gjort slut idag och jag är så himla ledsen. Vi har inte varit tillsammans så länge men jag trodde på en framtid med honom. Jag har en operation inbokad om tre veckor, klarar jag av det själv, utan stöd? Jag har inte berättat för vänner o familj om op, då jag vet att de inte skulle stötta mig. Jag har ordnat allt perfekt nu med...Bröstförstoring011Dela
Glimma14 feb, 2017Tips om bh för putiga bröstEfter min operation har det varit svårt att hitta bh:ar som sitter bra. Dels är det generellt svårt när man behöver större i kupan (F-G) men mindre i underband (65-70) men sen är det också knepigt med passformen. De flesta bh:ar på mig ligger inte mot bröstbenet i mitten utan lyfter i klyftan. Brösten är helt enkelt putigare än de flesta kupor. Jag...Bröstförstoring01Dela