True06 feb, 2017Stallet efter bröstoperation Hur lång tid tog det innan ni kunde rida och göra alla sysslor i stallet igen efter er bröstoperation?Bröstförstoring02Dela
True06 feb, 2017Resan hemHej jag går i tankarna att göra en bröstförstoring och det jag undrar över är att ni som opererades en bit bort ifrån där ni bor hur gick bilresan hem med bälte osv? Undrar om det är bättre att åka hem samma dag eller dagen efter?Bröstförstoring05Dela
jo22de05 feb, 2017Före- och efterbilder, samlade hemsidor Hej! Jag har tänkt göra en bröstförstoring innan sommaren men tycker det är rätt intressant att titta på före- och efterbilder. Finns det några bra hemsidor för det här? Jag förstår naturligtvis att det skiljer en hel del från person till person men för en som aldrig haft några riktiga bröst ger detta ändå en bra indikation på hur bra det...Bröstförstoring03Dela
Caroline__05 feb, 2017Motivas olika implantatHej! Alla ni duktiga, vad är det för skillnad på alla Motiva implantaten ? Alltså profilen är jag med på, men tänkte modellerna mellan dom ? Finns väl några olika? Bröstförstoring01Dela
Calott05 feb, 20173D-bilderSka på konsultation på fredag och undrar över det här med 3D-bilder.. Får man dom utskrivna med de olika alternativen så att jag kan fundera hemma?Bröstförstoring06Dela
Brunett-lätt05 feb, 2017Storlek för b-kupaJag är nästintill platt och önskar mig b-kupa någon som har bra koll på vilken cc man bör ta? Har operation den 16e februari så jag måste känna mig säker. Tanken är att jag ska lägga 215cc bakom muskeln, anatomiska i låg projektion och medium höjd. Tidigare hade jag tänkt mig 255cc men blev hemskt osäker så åkte på en konsultation till och sän...Bröstförstoring01Dela
Pillanpro05 feb, 2017Runda eller anatomiska? Hej=) När jag läser här så känns det som om att runda implantat känns mer naturliga å följer kroppen mer? Å är det så att anatomiska är mycket hårdare? MvhBröstförstoring04Dela
Äntligen201305 feb, 2017Vart får man tag på Wonderbra full effect stl 75 F?Jag blir knäpp på det här med storlekar... Jag mäter 80 cm under brösten och 102 cm rakt över bröstet. Det motsvarar 80 F men jag har 75 F på mina BH:ar och de sitter bra. Men var fasen hittar man Wonderbra full effect i 75 F? Har letat överallt men hittar inte. Tips?Bröstförstoring05Dela
PumaBaby05 feb, 2017Tiden efter operation Hej! Har lite funderingar och frågor Ang tiden man har efter operationen.. Man blir förståss sjukskriven ett par veckor. För min del som jobbar med gamla människor i vården, så har min kirurg sagt att jag måste vara sjukskriven i minst 3 veckor.. känns länge tycker jag. Ni som också varit sjukskrivna från jobbet så länge, vad gjorde ni om daga...Bröstförstoring02Dela
Coffie05 feb, 2017Kontorsjobb - när började ni jobba igen? Jag ska göra en bröstförstoring. Jag har ett lugnt kontorsjobb på myndighet där jag sitter eller står. Hur länge är man borta från ett sådant jobb? Jag opereras en måndag och tänkte vara hemma på tisdagen men sedan åter jobba hemifrån onsdag-fredag. Är det helt orimligt? Och kan jag sjukskriva mig? Får man göra det för en skönhetsop? Bröstförstoring023Dela