Lina8110 jan, 2017Tuff träning efter opNär började ni med "lite" tuffare träning för hela kroppen? Saknar Box & kick riktigt mycket men har inte vågat mig på det ännu. 3 mån sen op.Bröstförstoring05Dela
Pralinen10 jan, 2017Konsultation Örjan GribbeÄntligen är det dax.. Jag ska boka konsultation hos Örjan Gribbe när jag kollat vilken av tiderna som passar mig bäst. Så nu till frågan, Vad bör jag tänka på vid konsultationen, fråga mm. Har hört att han inte gillar att kolla bilder man har med stämmer det? Tack på förhand Bröstförstoring02Dela
Solvig10 jan, 2017Ni som har/haft DB dubbelbröstJag opererades för fem veckor sedan. Bröstlyft och förstoring med motiva 590cc uhp corse. Har ca 400 egen vävnad nu tror jag efter att hon tog bort ca 100. Jag har mycket fett på övre delen av bröstet och nu tycker jag att jag ser att det börjat flyta ner över implantatet. Jag kan skymta veck på i klyftan och i sidorna av bröstet. Alltså mitt på, i...Bröstförstoring07Dela
Geishal10 jan, 2017Korrigera för högt sittande implantatMitt ena implantat vägrar komma på plats och korrigering kommer att diskuteras på mitt återbesök i februari, fått order om att massera hårt men såklart har det inte blivit någon skillnad.. någon som haft denna skillnaden och det rättat till sig själv så här sent efter operation (9v) och sluppit korrigera? Implantatet sitter ca en cm högre upp. Bild...Bröstförstoring010Dela
Tina9710 jan, 2017Implantat Hur känns era implantat ? Är livrädd för att det ska kännas som två fastklistrade badbollar haha. Vill ha mjuka och så naturliga bröst som möjligt :) Bröstförstoring014Dela
Tina9710 jan, 2017Gravid Hur förändras brösten under tiden man är gravid och tiden efter ? Behöver man göra om en op efter en graviditet ? Bröstförstoring07Dela
Fanny-hanny09 jan, 2017gravid och har implantatUndrar hur det är att va gravid och med amning när man har implantat i bröstet? Och brösten förstörs mycket efter en graviditet? Mvh fanny-hannyBröstförstoring01Dela
Fanny-hanny09 jan, 2017Ta med någon på konsultation?Undrar om man kan ta med någon på konsultation som pojkvän eller mamma? Om ni har gjort det och om det kändes bättre eller om man ska gå själv? Mvh fanny-hannyBröstförstoring04Dela
Fanny-hanny09 jan, 2017vad för bh efter operation?Undrar va man använder för bh efter op? Finns det att ska skaffa där man op? Hur långt tid ta det innan man kan använda vanliga bh:ar? MVH fanny-hannyBröstförstoring01Dela
Fanny-hanny09 jan, 2017Ligga på magen?Undrar när man kan börja ligga på magen igen när man sover? Om man kommer kunna det igen överhuvudtaget? Mvh fanny-hanny :)Bröstförstoring04Dela